دوره «تربیت مبلغ حفظ قرآن» برگزار می‌شود
کد خبر: 4184664
تاریخ انتشار : ۰۷ آذر ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۸
ویژه بانوان طلبه

دوره «تربیت مبلغ حفظ قرآن» برگزار می‌شود

دوره «تربیت مبلغ حفظ قرآن» در راستای توانمندسازی و به‌منظور تربیت نیروی مبلغ در زمینه معارف قرآن، ویژه طلاب به همت معاونت فرهنگی تبلیغی حوزه‌های علمیه خواهران برگزار می‌شود.

به گزارش ایکنا، «دوره تربیت مبلغ حفظ قرآن کریم»، ذیل برنامه پنج‌ساله «برگزاری دوره‌های مفاهیم و مهارتی قرآن کریم» به همت معاونت فرهنگی تبلیغی حوزه‌های علمیه خواهران و با همکاری جامعه فرهنگی قرآنی عصر برگزار می‌شود.

این دوره در راستای توانمندسازی مسئولان کانون‌های نورالثقلین و به‌منظور تربیت نیروی مبلغ و گفتمان‌ساز در زمینه حفظ و معارف قرآن کریم و آشنایی اجمالی فراگیران با دانش تأثیرگذار در محتوای سخنرانی و روش‌های تبلیغ در عرصه حفظ قرآن ویژه بانوان طلبه برپا خواهد شد.

دوره تربیت مبلغ حفظ قرآن کریم در دو بخش مجازی و حضوری برپا می‌شود که بخش حضوری آن، به مدت سه روز در شهر مقدس قم با حضور ۶۰ طلبه از سراسر کشور طی روز‌های ۱۵ تا ۱۷ آذرماه برگزار می‌شود.

دوره مذکور به مدت ۶۰ ساعت است که ۳۰ ساعت آن به صورت غیر حضوری و آنلاین و ۳۰ ساعت دیگر به صورت حضوری با حضور منتخبان دوره از کل کشور برپا می‌شود. به تمامی بانوانی که در این دوره شرکت کنند، گواهینامه معتبر پایان دوره اعطا می‌شود.

دوره «تربیت مبلغ حفظ قرآن» برگزار می‌شود

انتهای پیام
captcha