تأکید اعضای مجلس خبرگان رهبری بر توجه به الزامات حکمرانی فضای مجازی
کد خبر: 4186492
تاریخ انتشار : ۱۶ آذر ۱۴۰۲ - ۱۶:۲۲

تأکید اعضای مجلس خبرگان رهبری بر توجه به الزامات حکمرانی فضای مجازی

اعضای کمیسیون سیاسی، اجتماعی و فرهنگی مجلس خبرگان رهبری در جلسه با دبیر شورای عالی فضای مجازی بر ساماندهی و توجه به الزامات حکمرانی فضای مجازی تأکید کردند.

مجلس خبرگان رهبری

به گزارش ایکنا، به نقل از دبیرخانه مجلس خبرگان رهبری، جلسه کمیسیون سیاسی، اجتماعی و فرهنگی مجلس خبرگان رهبری امروز، پنجشنبه 16 آذر در قم برگزار شد.

در این جلسه موضوع «فضای مجازی و مسائل پیرامون آن» با حضور آقامیری؛ دبیر شورای عالی فضای مجازی مورد بررسی و گفت وگو قرار گرفت.

کمیسیون سیاسی، اجتماعی و فرهنگی مجلس خبرگان رهبری در دوره پنجم این مجلس، با توجه به اهمیت موضوع فضای مجازی چندین جلسه را به این مسئله اختصاص داده و با طرح دیدگاهها و انتقال دغدغه های اعضای مجلس خبرگان، مطالبات خود را از مسئولین این حوزه مطرح نموده است.

در جلسه امروزِ کمیسیون، اعضاء بار دیگر بر ساماندهی و توجه به الزامات حکمرانی فضای مجازی، توجه به تأمین محتوای فاخر همزمان با توسعه فنی زیرساخت ها، برقراری تعامل هر چه بیشتر در عرصه بین الملل و استفاده از تجارب سایر کشورها در موضوع فضای مجازی، اقناع افکار عمومی در خصوص طرحهای مرتبط با این حوزه و حمایت زیرساختی و توسعه پیام رسانهای بومی برای ارائه خدمت در عرصه داخلی و بین المللی تأکید کردند.

در ادامه نیز دبیر شورای عالی فضای مجازی با قدردانی از اهتمام نمایندگان مجلس خبرگان نسبت به موضوع فضای مجازی، ضمن تشریح برنامه ها و اقدامات این شورا و مرکز ملی فضای مجازی به سؤالات اعضای کمیسیون پاسخ داد.

انتهای پیام
captcha