محتوای تولید شده در رویدادها به سمت نیازهای جامعه سوق یابد
کد خبر: 4188713
تاریخ انتشار : ۲۸ آذر ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۹

محتوای تولید شده در رویدادها به سمت نیازهای جامعه سوق یابد

فرمانده سپاه استان سمنان گفت: باید تلاش شود محتوای تولید شده در این رویدادها به سمت نیازهای جامعه سوق یابد تا تأثیرگذاری آنها در جامعه افزایش‌یافته و سبب تحول شود.

منصور شوقانی فرمانده سپاه استان سمنان

به گزارش ایکنا از سمنان، منصور شوقانی، فرمانده سپاه استان، عصر روز گذشته، 27 آذر در آستانه برگزاری پنجمین رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج در استان در جمع خبرنگاران با بیان اینکه رویدادهای تولید محتوای دیجیتال بسیج فرصتی سازنده برای شناسایی ظرفیت‌ها و استعدادها و جهت‌دهی به آنهاست گفت: جوانان و نوجوانان مستعد مورد حمایت مسئولین استانی قرار گرفته تا بتوانند آثار فاخر خود را به‌صورت گسترده منتشر کنند.

فرمانده سپاه استان ادامه داد: فضای مجازی یک فضای تأثیرگذار در جامعه است که در این راستا بسیاری از توطئه‌ها از طریق فضای مجازی و رسانه‌ای دنبال می‌شود.

شوقانی با تأکید بر اینکه فضای مجازی به سلاحی تأثیرگذار در دست دشمنان نظام و انقلاب اسلامی تبدیل شده اظهار کرد: روزانه حجم وسیعی از محتوای تولید شده توسط معاندان برای تسخیر اذهان جوانان در این فضای مسموم منتشر می‌شود که باید با یک برنامه‌ریزی مناسب برای تولید محتوای بصیرتی جهت مقابله با هجوم تبلیغاتی دشمنان اقدام کرد.

به گفته وی؛ بسیج در همه میدان‌ها تأثیرگذار بوده و در بحث فضای مجاز نیز با ایجاد این قبیل رویدادها قطعاً در میدان جنگ رسانه‌ای امروز نیز پیش قدم و موفق خواهد بود.

فرمانده سپاه استان با تأکید بر اینکه فضای رقابتی سالم و سازنده این رویداد سبب می‌شود سطح انگیزه جوانان و نوجوانان برای تولید محتوای سازنده و تأثیرگذار افزایش یابد متذکر شد: باید تلاش شود محتوای تولید شده در این رویدادها به سمت نیازهای جامعه سوق یابد تا تأثیرگذاری آنها در جامعه افزایش‌یافته و سبب تحول شود.

انتهای پیام
captcha