برگزاری محفل قرآنی در آستان مقدس علوی به مناسبت ولادت حضرت زهرا(س)
کد خبر: 4191257
تاریخ انتشار : ۱۱ دی ۱۴۰۲ - ۱۴:۲۳

برگزاری محفل قرآنی در آستان مقدس علوی به مناسبت ولادت حضرت زهرا(س)

آستان مقدس علوی از برگزاری محفل قرآنی با حضور جمعی از قاریان عراقی و نیز بین‌المللی به مناسبت ولادت با سعادت حضرت فاطمه زهرا(س) خبر داد.

به گزارش ایکنا به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی آستان مقدس علوی، از برگزاری محفل قرآنی با حضور جمعی از قاریان عراقی و قاریان بین‌المللی به مناسبت ولادت با سعادت حضرت فاطمه زهرا(س) خبر داد. این محفل قرآنی در حاشیه برگزاری جشنواره هفته عفاف در جشن میلاد با سعادت بانوی دو عالم، حضرت فاطمه زهرا(س) برگزار خواهد شد.

حیدر رحیم، رئیس اداره رسانه آستان علوی تصریح کرد: این جشنواره شامل تعدادی رویداد و فعالیت است که از روز گذشته دوشنبه آغاز شده و به مدت یک هفته ادامه خواهد شد.

وی افزود: این فعالیت‌ها از برگزاری محفل قرآنی در صحن مطهر علوی و با مشارکت قاریان نخبه و مداحان برگزیده عراق و خارج آغاز می‌شود و در ادامه جشن‌های مردمی برای زائران برگزار خواهد شد.

این جشنواره همچنین شامل تعدادی رویداد فرهنگی از جمله رویداد متعلق به مجمع کتابخانه الروضه الحیدریه و برگزاری کنفرانس‌های مرتبط به زنان و همچنین شماری از فعالیت‌ها برای زائران زن خواهد بود.

وی تصریح کرد: حرم مطهر امام علی(ع) در هفته عفاف، طرحی را برای تجلیل از اساتید زن از دانشگاه‌ها و مدارس مختلف نجف که عنوان استادی را کسب کردند، آغاز کرده است. همچنین شماری از دانش‌آموزان و دانشجویان دختر برگزیده از دبیرستان‌ها و دانشگاه‌های نجف اشرف نیز مورد تجلیل قرار خواهند گرفت.

انتهای پیام
captcha