بررسی الزامات ادامه اجرای طرح ملی حفظ قرآن دانشگاهیان
کد خبر: 4191384
تاریخ انتشار : ۱۲ دی ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۷

بررسی الزامات ادامه اجرای طرح ملی حفظ قرآن دانشگاهیان

جلسه شورای هماهنگی فعالیت‌های قرآن و عترت دانشگاهیان با حضور مسئولان دستگاه‌های عضو این شورا برگزار می‌شود و طی آن علاوه بر ارائه گزارشی از طرح ملی حفظ قرآن دانشگاهیان در مورد الزامات ادامه اجرای این طرح بحث و تبادل نظر می‌شود.

بررسی الزامات ادامه اجرای طرح ملی حفظ قرآن دانشگاهیان

به گزارش ایکنا، نشست مشترک ستاد اقامه نماز دانشگاهیان و شورای هماهنگی فعالیت‌های قرآن و عترت دانشگاهیان شامگاه امروز دوازدهم دی‌ماه به میزبانی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با حضور وزیر بهداشت برگزار می‌شود.

در این جلسه گزارشی از مراحل اجرایی سی و هفتمین دوره جشنواره ملی قرآن و عترت دانشگاهیان کشور از سوی رئیس دانشگاه فرهنگیان ارائه می‌شود. این جشنواره مردادماه امسال به میزبانی دانشگاه فرهنگیان استان آذربایجان غربی برپا شد.

همچنین در این جلسه گزارشی از طرح ملی حفظ قرآن دانشگاهیان ارائه می‌شود و در ادامه در مورد الزامات ادامه اجرای این طرح بحث و تبادل نظر خواهد شد.

از دیگر دستورهای این جلسه باید به ارائه گزارش عملکرد دستگاه‌های عضو شورای هماهنگی فعالیت‌های قرآن و عترت دانشگاه‌ها در هفته قرآن و دانشگاه اشاره کرد. 

بررسی و تصویب نظامنامه جامع آموزش و جذب ائمه جماعات، رونمایی از طرح رو‌خوانی و روان‌خوانی قرآن کریم با مشارکت آستان قدس رضوی، بررسی پیشنهاد جشنواره مهدیت از سوی دانشگاه لرستان و بررسی امکان‌سنجی برگزاری جشنواره نهج‌البلاغه از دیگر دستورهای این جلسه است.

انتهای پیام
captcha