پاسخ شهادت نیروهای دریایی یمن را خواهیم داد
کد خبر: 4192462
تاریخ انتشار : ۱۶ دی ۱۴۰۲ - ۲۳:۰۵
رئیس شورای عالی سیاسی یمن:

پاسخ شهادت نیروهای دریایی یمن را خواهیم داد

رئیس شورای عالی سیاسی یمن در سخنانی تأکید کرد که پاسخ آمریکایی‌ها در به شهادت رساندن جمعی از نیروهای دریایی یمن داده خواهد شد.

به گزارش ایکنا به نقل از المیادین، مهدی المشاط، رئیس شورای عالی سیاسی یمن در سخنانی اعلام کرد که خون شهیدان نیروهای دریایی یمن نبرد جدیدی را با دشمن آمریکایی بنیان نهاد.

رییس شورای عالی سیاسی یمن تأکید کرد که اگر آمریکا قاتلان نیروهای یمنی را تحویل یمن ندهد، پاسخ به این جنایت بدون شک به انجام خواهد رسید.

المشاط ادامه داد: آمریکا بهای هدف قرار دادن نیروهای دریایی یمن را پرداخت خواهد کرد و با این کار دری را به روی خود گشود که هرگز قادر به بستن آن نخواهد بود.

رئیس شورای عالی سیاسی یمن با اشاره به سیاست یمن در هدف قرار دادن کشتی‌های مرتبط با رژیم صهیونیستی، افزود: کشتی‌های مرتبط با رژیم اسرائیل هرگز از دریای سرخ نخواهند گذشت.

المشاط با اشاره به شرایط تحقق صلح در منطقه، تأکید کرد: صلح با توقف جنایت‌های روزانه در غزه، حمله‌های رژیم صهیونیستی و تروریسم آمریکایی حامی آن محقق خواهد شد.

کمی پیش‌تر نیز مجلس نمایندگان یمن در بیانیه‌ای اعلام کرد: ما مغالطه‌ها و دروغ‌های خلاف واقعی را که پیرامون رخدادهای دریای سرخ در بیانیه ائتلاف آمریکایی آمده است، رد می‌کنیم.

این نهاد یمنی تأکید کرد: ما نسبت به تداوم سیاست استانداردهای دوگانه و اجرای گزینشی قوانین بین‌المللی و حقوق بشری در جهت منافع رژیم صهیونیستی ابراز انزجار می‌کنیم.

در ادامه این بیانیه آمده است: ما بر توجه و پافشاری خود نسبت به امنیت دریانوردی در منطقه تأکید می‌کنیم و کشتی‌هایی که به سوی بندرهای فلسطین اشغالی در حرکت هستند تا زمان برقراری آتش‌بس، در امنیت نخواهند بود.

انتهای پیام
captcha