«رستگاری» ماه رمضان به تلویزیون می‌آید + فیلم
کد خبر: 4193815
تاریخ انتشار : ۲۴ دی ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۳

«رستگاری» ماه رمضان به تلویزیون می‌آید + فیلم

«رستگاری» سریالی ماورایی است که به کارگردانی مسعود ده‌نمکی طی ماه رمضان روی آنتن سیما خواهد رفت.

مسعود ده‌نمکی

به گزارش ایکنا، سریال «رستگاری» برای پخش در ماه رمضان آماده پخش می‌شود. فیلمبرداری این مجموعه ماواریی به پایان رسیده و هم‌اکنون مراحل فنی را پشت سر می‌گذارد. کارگردانی و نویسندگی این مجموعه را مسعود ده‌نمکی بر عهده دارد.

این سریال در 30 قسمت و با محوریت حق‌الناس تولید می‌شود؛ البته موضوعات دیگری همچون؛ دروغ، احترام به والدین، امانت‌داری و... نیز در این سریال مورد نظر است اما بحث اصلی مجموعه بر حق‌الناس و مال حلال و حرام استوار است. این کار تلاش دارد از زاویه‌ای تازه به موضوع عالم برزخ و در قالب یک قصه شنیدنی و جذاب بپردازد.

فیلمنامه این سریال را حسن وارسته به نگارش درآورده است. این نویسنده پیش از این در نگارش فیلم‌نامه‌های «پایتخت»، «دودکش»، «علی‌البدل»، «دیوار به دیوار» و «بچه‌ مهندس» سهیم بوده است. سریال «رستگاری» محصول سیما فیلم است و از یک شبکه‌ اصلی پخش می‌شود.

حمیدرضا هدایتی، علی‌رضا استادی، رامین راستاد، مهدی سلوکی، رامبد شکرآبی، کاوه سماک‌باشی، افشین سنگ‌چاپ، حسن اسدی، ماشاءالله شاه‌مرادی‌زاده، اکبر رحمتی، رضا توکلی، محمدرضا رهبری، سراج مالک، محمود مقامی، نفیسه روشن، پوراندخت مهیمن، سولماز حصاری، ساقی زینتی و... در این کار نقش‌آفرینی کرده‌اند.

مسعود ده‌نمکی تا امروز سریال‌های «دارا و ندار»، «معراجی‌ها»، «دادستان» و «آزادی مشروط» را برای تلویزیون ساخته است.

انتهای پیام
captcha