نماهنگ عربی عبری «سنُزيلُكم» تولید شد + عکس
کد خبر: 4194155
تاریخ انتشار : ۲۶ دی ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۶

نماهنگ عربی عبری «سنُزيلُكم» تولید شد + عکس

گروه هم‌خوانی و مدیحه‌سرایی انوارالهدی قم جدیدترین اثر خود را به دو زبان «عبری - عربی» تولید کرده و به زودی منتشر می‌شود.

انتشار نماهنگ عربی – عبری «سنُزيلُكم» + عکس

به گزارش ایکنا، پس از ساخت اثر ویژه «عبری – عربی» از سوی گروه هم‌خوانی و مدیحه‌سرایی انوارالهدی قم با عنوان «سنُزيلُكم» به دلیل استقبال ویژه از این اثر نماهنگ تصویری آن نیز به زودی از سوی این گروه منتشر می‌شود.

اثر صوتی سنزیلکم با حمایت‌های مرکز رسانه‌ای احرار عربستان تولید شده و با توجه به اثرگذاری حماسی این اثر، اعضای گروه انوارالهدی تصمیم گرفته‌اند تا نماهنگ تصویری آن را نیز تولید کنند. این نماهنگ به زودی منتشر خواهد شد. 

این اثر با آهنگسازی عادل ربیعی، تنظیم نیما علامه، میکس و مسترینگ سیدفرهاد هاشمی تولید شده است. اشعار عبری این اثر را سهیل کثیری سروده و متن شعر عربی نیز از حمزه المغربی است. 

مجتبی حجازی، سرپرست گروه‌ هم‌‌خوانی و مدیحه‌سرایی انوارالهدی در این زمینه به خبرنگار ایکنا گفت: پس از تولید صوت این اثر فاخر که به زبان‌های عبری و عبری سروده شده است بر آن شدیم تا نماهنگ این اثر فاخر را تولید و سپس رونمایی کنیم.

این اثر به کارگردانی مجتبی حجازی، سرپرست گروه هم‌آوایی انوار الهدی قم و با تصویربرداری حسین حقی، تدوین عباس مشرفیان و نورپردازی محمد جعفری تولید شد. همچنین هلی‌شات این کار به عهده مهدی وفاداران بوده و پس از پایان تصویربرداری کار تدوین را عباس مشرفین انجام خواهد داد.

انتشار نماهنگ عربی – عبری «سنُزيلُكم» + عکس

 

انتشار نماهنگ عربی – عبری «سنُزيلُكم» + عکس

انتهای پیام
captcha