تقدیر از مجاهدت‌های شیخ ابراهیم زکزاکی + عکس
کد خبر: 4196735
تاریخ انتشار : ۰۹ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۱:۲۹

تقدیر از مجاهدت‌های شیخ ابراهیم زکزاکی + عکس

با حضور مدیران مراکز و نهاد‌های حوزوی از مجاهدت‌های علمی و ایثارگری شیخ ابراهیم زکزاکی، رهبر جنبش اسلامی نیجریه توسط آیت‌الله اعرافی، مدیر حوزه‌های علمیه کشور تقدیر به عمل آمد.

از مجاهدت‌های شیخ ابراهیم زکزاکی تقدیر شد

به گزارش خبرنگار ایکنا، آیین تجلیل از شخصیت شیخ ابراهیم زکزاکی، رهبر جنبش اسلامی نیجریه با حضور مدیران و مسئولان نهاد‌های حوزوی، از سوی مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه کشور و با همکاری جامعه المصطفی العالمیه، شامگاه دوشنبه نهم بهمن‌ماه در سالن جلسات دفتر مدیر حوزه‌های علمیه برگزار شد.

آیت‌الله علیرضا اعرافی، مدیر حوزه‌های علمیه کشور در این مراسم از تلاش‌ها و مجاهدت‌های شیخ زکزاکی برای گسترش فرهنگ و معارف اسلام ناب و گفتمان فرهنگی انقلاب اسلامی در نیجریه تقدیر کرد و با آرزوی سلامت و موفقیت برای او، اظهار امیدواری کرد که دولت نیجریه همکاری‌های لازم را انجام دهد.

در ادامه، حجت‌الاسلام والمسلمین علی عباسی، رئیس جامعه المصطفی العالمیه از مجاهدت‌ها و رشادت‌های شیخ ابراهیم زکزاکی، رهبر جنبش اسلامی نیجریه و فرزندان و شاگردان ایشان در کشور نیجریه تقدیر و تشکر و برای وی آرزوی سلامتی و توفیقات بیش از پیش از خداوند متعال مسئلت کرد.

یادآور می‌شود، در انتهای این مراسم از سال‌ها مجاهدت شیخ زکزاکی تجلیل شد.

انتهای پیام
captcha