رایزنی اوقاف پنجاب با ایران درباره برپایی مسابقات بین‌المللی قرآن
کد خبر: 4200357
تاریخ انتشار : ۲۸ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۶:۲۱

رایزنی اوقاف پنجاب با ایران درباره برپایی مسابقات بین‌المللی قرآن

در جریان دیدار وزیر سابق اوقاف و امور دینی ایالت پنجاب پاکستان با وابسته فرهنگی ایران در لاهور موضوع برگزاری مسابقات بین‌المللی قرآن پنجاب با همکاری خانه فرهنگ ایران در لاهور مورد تبادل نظر قرار گرفت و طرفین بر گسترش روابط برادرانه دو ملت و تبادل تجربیات در حوزه‌های مختلف فرهنگی تأکید کردند.

به گزارش ایکنا به نقل از روابط عمومی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، سیدسعید الحسن شاه، وزیر سابق اوقاف و امور دینی ایالت پنجاب پاکستان ضمن حضور در خانه فرهنگ جمهوری اسلامی ایران در لاهور با جعفر روناس، وابسته فرهنگی کشورمان دیدار و در خصوص راه‌های همکاری فرهنگی و دینی بین دو کشور گفت‌وگو کرد.

وزیر سابق اوقاف و امور دینی پنجاب در این دیدار از همکاری‌های خانه فرهنگ جمهوری اسلامی ایران در لاهور با وزارت اوقاف و امور دینی قدردانی کرد.

در ادامه، موضوع برگزاری مسابقات بین‌المللی قرآن توسط اداره اوقاف ایالت پنجاب پاکستان و با همکاری خانه فرهنگ ایران در لاهور مورد تبادل نظر قرار گرفت و طرفین بر گسترش روابط برادرانه دو ملت و تبادل تجربیات در حوزه‌های مختلف فرهنگی تأکید کردند.

روناس در پایان این دیدار به رسم یادبود یک تابلو خوشنویسی از هنرمند ایرانی به نام «محمود رحیمی» را به وزیر سابق اوقاف و امور دینی پنجاب اهدا کرد.

انتهای پیام
captcha