اعلام فراخوان جذب مربیان طرح جامع و فراگیر دولت قرآن
کد خبر: 4200550
تاریخ انتشار : ۲۹ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۸

اعلام فراخوان جذب مربیان طرح جامع و فراگیر دولت قرآن

معاونت فرهنگی تربیتی مرکز آموزش‌های غیر حضوری حوزه علمیه از بین اساتید و دانش‌آموختگان حوزه‌های علمیه خواهران به جذب مربی در بخش‌های قرائت، تجوید، حفظ و تبیین معارف قرآنی اقدام می‌کند.

به گزارش ایکنا، معاونت فرهنگی تربیتی مرکز آموزش‌های غیر حضوری حوزه‌های علمیه خواهران، در راستای مهجوریت‌زدایی از قرآن کریم و ایجاد نهضت قرآنی اقدام به ارائه طرح جامع و فراگیر «دولت قرآن» که دربرگیرنده فعالیت‌های قرآنی در ساحت‌های مختلف است، کرده است.

این طرح بعد از اجرای طرح ترنم وحی و با توجه به ضرورت ورود به سایر عرصه­‌ها و لزوم هماهنگی بیشتر در فرایند اجرای آن‌ها و همچنین پرهیز از نگاه تک‌بعدی به فعالیت‌های قرآنی انجام می‌شود که براساس آن از بین اساتید و دانش‌آموختگان حوزه‌های علمیه خواهران اقدام به جذب مربی در بخش­‌های قرائت، تجوید، حفظ و تبیین معارف قرآنی کرده است.

ازجمله اهداف این طرح می‌توان به ترویج و تحقق فرهنگ قرآنی، ایجاد هماهنگی و انسجام برنامه‌های قرآنی، زمینه‌سازی جهت انس دائمی با قرآن کریم و ایجاد فضای قرآنی در جامعه، احیاء جلسات خانگی قرآنی، افزایش سطح آگاهی، دانش‌افزایی و مهارت‌افزایی قرآن‌پژوهان مستعد و حمایت از آن‌ها در عرصه‌های مختلف قرآن و آشنایی با آموزه‌­هایی از سبک زندگی قرآنی بیان شده است.

ازجمله شرایط حضور در این طرح موفقیت در ارزیابی طرح ترنم وحی، احراز استعداد و توانایی مربی‌گری، دارا بودن مدرک معتبر در زمینه روخوانی و روانخوانی، دارای تجربه موفق جهت برگزاری جلسات قرائت یا برگزاری کلاس‌های روخوانی و روانخوانی و آمادگی و توانایی جهت جذب مخاطب است.

علاقه‌مندان واجد شرایط می‌توانند با مراجعه به نشانی https://poll.whc.ir/۴۵۴۴۴۷ ثبت‌نام و مدارک خود را تا تاریخ ۱۴۰۲/۱۲/۰۷ ارسال کنند. همچنین می‌توانند جهت دریافت مشاوره و اطلاعات بیشتر درباره این طرح با شماره تلفن ۰۲۵۳۱۲۸۵۲۵۲ تماس برقرار کنند.

اعلام فراخوان جذب مربیان طرح جامع و فراگیر دولت قرآن

انتهای پیام
captcha