تخصصی شدن حوزه خبرنگاران وجه تمایز نمایشگاه رسانه امسال
کد خبر: 4201292
تاریخ انتشار : ۰۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۲۳
حامد علامتی مطرح کرد:

تخصصی شدن حوزه خبرنگاران وجه تمایز نمایشگاه رسانه امسال

مدیرعامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان بیان کرد: به نظرم وجه تمایز این نمایشگاه با دوره‌های قبل این است که خبرنگاران تخصصی شده‌اند.

حامد علامتی، مدیرعامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با حضور در غرفه خبرگزاری ایکنا درباره بیست و چهارمین نمایشگاه رسانه‌های ایران بیان کرد: من در دوره ارشد، علوم ارتباطات اجتماعی خوانده‌ام و به‌همین دلیل با علاقه به نمایشگاه رسانه‌های ایران آمده‌ام. شش سال بود که این نمایشگاه برگزار نشده بود و نسبت‌به شش سال گذشته خیلی اتفاقات خوبی رخ داده است.

وی ادامه داد: شاهد حضور حداکثری مردم در نمایشگاه هستیم و خلاقیت را در غرفه‌ها می‌بینیم؛ رسانه‌ها به‌روز شده‌اند و از تکنولوژی ‌روز استفاده می‌کنند. به نظرم وجه تمایز این نمایشگاه با دوره‌های قبل این است که خبرنگاران تخصصی شده‌اند.

علامتی در رابطه با برنامه‌های سال آینده کانون پرورش فکری، بیان کرد: برای سال آینده سه‌ سیاست در نظر گرفتیم که عبارت است از مخاطب‌محوری، نوجوان‌محوری و مرکز‌محوری. سعی می‌کنیم برنامه‌های کانون را برای همه کودکان و نوجوانان برگزار کنیم و درعین‌حال در کف میدان ببریم و کودکان و نوجوانان را تقویت کنیم.

وی در رابطه با خلأ رسانه‌های مستقلی در حوزه کودک و نوجوان گفت: در ‌حال ایجاد رسانه‌ای هستیم که به همگان در حوزه کودک و نوجوان خدمات خبری و تحلیلی بدهد.

انتهای پیام
captcha