اجرای طرح «بُشری» طی ماه رمضان در فارس
کد خبر: 4203636
تاریخ انتشار : ۱۵ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۶

اجرای طرح «بُشری» طی ماه رمضان در فارس

مدیر قرآن و عترت بسیج دانشجویی فارس از اجرای دوره مجازی طرح «بُشری» طی ماه رمضان ویژه دانشجویان در این استان خبر داد.

طرح «بُشری»، شیرازبه گزارش ایکنا از فارس، سیدساجد هاشمی،‌ مدیر قرآن و عترت بسیج دانشجویی فارس، امروز، 15 اسفندماه در جلسه قرارگاه قرآنی نور استان گفت: مرکز قرآن و عترت بسیج دانشجویی استان فارس با ثبت‌نام بالغ بر 450 نفر از دانشجویان و علاقه‌مندان به یادگیری قرائت قرآن در ویژه‌برنامه دوره مجازی طرح بُشری(آموزش نوین قرآن کریم) به استقبال ماه مبارک رمضان می‌رود.

وی افزود: در سری سوم از برگزاری این دوره مجازی، قریب به 40 نفر از مربیان طرح بُشری که مستقیماً توسط اساتید مرکز آموزش‌های نوین قرآنِ معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی آموزش دیده‌اند، به ترویج قرآن و فرهنگ قرآنی همت می‌گمارند.

هاشمی اضافه کرد: دوره آموزش نوین قرآن کریم که توسط مرحوم عبدالرضا صدیق(مبدع آن) به نام طرح بُشری نامگذاری شده، به آموزش روانخوانی و تجوید قرآن به شیوه‌ای نوین و متفاوت از آموزش‌های رایج قرآن پرداخته است.

مدیر مرکز قرآن و عترت ناحیه بسیج دانشجویی استان فارس ادامه داد: این طرح با آموزش قرآن به سبک رسول اکرم(ص)، به ساده‌سازی آموزش قرائت قرآن کریم می‌پردازد.

وی با بیان اینکه ثبت‌نام در این دوره‌های مجازی به‌صورت رایگان است، تصریح کرد: شرکت دانشجویان در این دوره به همراه امتیازات ویژه برای آن‌ها بوده و به شرکت‌کنندگان گواهینامه پایان دوره اعطا می‌شود.

انتهای پیام
captcha