قرآن، یهود را تحریف‌گر‌ترین قوم معرفی می‌کند
کد خبر: 4208010
تاریخ انتشار : ۱۳ فروردين ۱۴۰۳ - ۲۱:۰۲
مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی:

قرآن، یهود را تحریف‌گر‌ترین قوم معرفی می‌کند

حجت‌الاسلام منصور امامی با بیان اینکه در اعمال شب‌های قدر، لعن قاتلین امام علی(ع) است و این اهمیت دشمن‌شناسی را در اسلام می‌رساند، گفت: یهود در تحریف و وارونه جلوه دادن تاریخ ید طولایی دارد و قرآن نیز یهود را تحریف‌گر‌ترین قوم معرفی می‌کند.

منصور امامی مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان غربیبه گزارش ایکنا از آذربایجان غربی، حجت‌الاسلام منصور امامی، مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی، ۱۳ فروردین در مراسم شهادت امام علی(ع) اظهار کرد: در اعمال شب‌های قدر، لعن قاتلین امام علی(ع) است و این اهمیت دشمن‌شناسی را در اسلام می‌رساند، لازمه لعن دشمنان اهل بیت(ع)، شناخت آن‌هاست و این دشمنان، گاهی اشاره به شخص دارد که زمانی اشاره به اوصاف و گاهی جریان است.

وی تصریح کرد: شناخت اشخاص کافی نیست چرا که آن‌ها مرده‌اند، اما اگر اوصاف آن‌ها را استخراج کنیم، معلوم می‌شود که دیگر ابن ملجم فرد نیست و هر کسی صفات او را داشته باشد، ابن ملجم است و هر زمانی اوصاف دشمنان اهل بیت(ع) را بشناسیم بخشی از راه را رفته‌ایم. دشمنان اهل بیت(ع) جهل، طمع و دُگم‌اندیشی و جنود عقل بود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی خاطرنشان کرد: اگر کسی دروغ گفت، طمع‌کار شد و به طور کلی اوصاف دشمنان اهل بیت(ع) در او باشد، در لشکر یزید ایستاده، هر چند نماز هم بخواند.

حجت‌الاسلام امامی گفت: امیرالمؤمنین(ع) در نهج‌البلاغه شیطان را امام‌المتعصبین معرفی کرده و کسی که پایمال شدن حق را می‌بیند اما به خاطر اینکه از دوستان، قبیله و طائفه اوست، سکوت می‌کند، روز قیامت با شیطان مشهور خواهد شد.

وی اضافه کرد: زندگی برخی‌ها با معاویه تفاوتی ندارد، چنین افرادی نمی‌توانند دم از شیعه بودن بزنند، چنین افرادی در برابر ظلم به شیعه و مسلمانان و مردم فلسطین هم سکوت می‌کنند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی ادامه داد: خدای متعال در قرآن کریم می‌فرماید: وَ قَضَیْنا إِلی‌ بَنِی إِسْرائِیلَ فِی الْکِتابِ لَتُفْسِدُنَّ فِی الْأَرْضِ مَرَّتَیْنِ وَ لَتَعْلُنَّ عُلُوًّا کَبِیراً ما در آن کتاب به بنی‌اسرائیل خبر دادیم که حتماً شما دو بار در زمین فساد خواهید کرد و بی‌گمان به برتری جویی بزرگی خواهید پرداخت، آیات یک تفسیر و یک تطبیق دارند. در بحارالانوار امام صادق(ع) می‌فرمایند فساد اول به شهادت رساندن امام علی(ع) است و یهود در شهادت حضرت دست داشتند و در شهادت بقیه ائمه هم یهودی‌ها دست داشتند.

وی اضافه کرد: بدترین دشمنان اهل بیت(ع)، یهودی‌ها هستند و وقتی از دشمنان اهل بیت(ع) سخن به میان می‌آوریم، بنی امیه به ذهن می‌آید. عبدالشمس با یک یهودیه در شامات ازدواج کرد و بنی‌امیه یهودی‌زاده هستند. مهم‌ترین مشاور معاویه سرجون بن منصور بوده که در ظاهر مسیحی است اما یهودی‌الاصل هست که تمام تاریخ را می‌نویسند و فرزند این فرد هم یزید را تربیت کرده و این خاندان تا آخر هم مسلمان نشدند.

حجت‌الاسلام امامی یادآور شد: قرآن می‌فرماید یهودی‌ها پیامبر(ص) را مثل فرزندان خود می‌شناختند و تلاش داشتند پدران پیامبر را ترور کنند و بعد از ولادت پیامبر هم همه تلاش خود را به کار بستند و نتیجه‌ای نگرفتند، فیلمی که مصطفی عقاد برای پیامبر ساخته به نقش یهود و منافقان که نقش تعیین‌کننده داشته‌اند، هیچ اشاره‌ای نکرده و ایضا به نقش امام علی(ع) در پیشبرد اسلام، البته در فیلمی که مجیدی ساخته، مقداری بدان اشاره شده است.

وی خاطرنشان کرد: یهود در تحریف و وارونه جلوه دادن تاریخ ید طولایی دارد و قرآن نیز یهود را تحریف‌گر‌ترین قوم معرفی می‌کند و در جعلیات و تحریفات این قوم دست برتر را دارند و امروز که رسانه و شبکه‌های ماهواره‌ای و مجازی در دست یهود است، حساب کنید که چه تدابیری را برنامه‌ریزی می‌کنند، این که در روایات برای شب‌های قدر لعن دشمنان اهل بیت(ع) را از اعمال برشمرده‌اند، دقیقاً برای شناخت این دشمنان است.

انتهای پیام
captcha