رمضان فرصتی برای بندگی است
کد خبر: 4208537
تاریخ انتشار : ۱۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۲:۰۹
مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در ناحیه مقاومت بسیج سپاه ارومیه:

رمضان فرصتی برای بندگی است

حجت‌الاسلام سیدعابدین سیدصادقی گفت: ماه مبارک رمضان یک فرصت ارزشمند برای بندگی خداوند متعال به شمار می‌رود.

حجت‌الاسلام سیدعابدین سیدصادقی مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در ناحیه مقاومت بسیج سپاه ارومیهبه گزارش ایکنا از آذربایجان غربی، حجت‌الاسلام سیدعابدین سیدصادقی مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در ناحیه مقاومت بسیج سپاه ارومیه، امروز 16 فروردین در نشست هم‌اندیشی با کارکنان این مجموعه گفت: رمضان یک فرصت ارزشمند برای قرائت قرآن کریم و بندگی خداوند متعال به صورت خالصانه و توجه کامل است.

وی یکی از راه‌های رسیدن به حکمت را روزه‌داری عنوان کرد و افزود: اگر مردم می‌دانستند ماه رمضان نسبت به سایر ایام سال چقدر فضلیت، ثواب و برتری دارد آرزو می‌کردند ای کاش این ایام یک سال بود. 

وی با بیان اینکه از اهل بیت، عصمت و طهارت(ع) درباره فضائل این ایام اشارات و توصیه‌های زیادی شده است، اضافه کرد: رسول خدا (ص) می‌فرمایند ماه رمضان، ابتدایش رحمت، اواسطش مغفرت و انتهایش اجابت و آزادی از آتش می‌باشد؛ انسان حکیم کسی است که از برکات این ماه فیض ببرد و این نعمت، روزی همه بندگان نیست.

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در ناحیه مقاومت بسیج سپاه ارومیه حکمت را مترادف با دانستن حقایق دانست و گفت: این موضوع ظرفیت بالا می‌خواهد، تا جایی که یکی از راه‌های رسیدن به حکمت و قدرت تشخیص حق از باطل، روزه‌داری است.

 جت‌الاسلام صادقی با بیان اینکه‌ حکمت به دنبال خود معرفت و یقین را به ارمغان می‌آورد، اضافه کرد: انسان با رسیدن به این مرحله به بنده‌ خالص تبدیل می‌شود که زندگی در سختی و آرامش برای او تفاوتی نخواهد داشت و فقط خدا را می‌بیند و تلاش می‌کند رضایت خالق هستی را تامین کند.

وی با بیان اینکه در آستانه روز جهانی قدس قرار گرفته‌ایم بر لزوم حضور حداکثری و باشکوه در راهپیمایی این روز تاکید کرد و بیان داشت: چشم جهانیان به این حضور است پس باید حماسه‌ای دیگر و متفاوت از بقیه سال‌ها خلق کنیم.

انتهای پیام
captcha