بررسی مهمترین تحولات منطقه با حضور وزیر خارجه در کمیسیون امنیت ملی + متن کامل برنامه‌ها
کد خبر: 4210049
تاریخ انتشار : ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۹:۲۲
دستورکار هفتگی کمیسیون‌های مجلس؛

بررسی مهمترین تحولات منطقه با حضور وزیر خارجه در کمیسیون امنیت ملی + متن کامل برنامه‌ها

وزیر امور خارجه و معاونان ایشان روز دوشنبه 27 فروردین با حضور در کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی به بررسی مهمترین تحولات منطقه می‌پردازند.

کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجیبه گزارش ایکنا، جلسات کمیسیون‌های مجلس شورای اسلامی این هفته برگزار می‌شود که برخی از مهمترین آنها به شرح ذیل است:

کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری:

یکشنبه 26 فروردین: بررسی جداول و ردیف‌های لایحه بودجه سال 1403 در حوزه آموزش عالی و فناوری با حضور وزیر علوم، تحقیقات و فناوری و مسئولان سازمان برنامه و بودجه و کارشناسان مرکز پژوهش‌های مجلس.

دوشنبه 27 فروردین: بررسی جداول و ردیف‌های لایحه بودجه سال 1403 در حوزه آموزش و پرورش با حضور وزیر آموزش و پرورش و مسئولان سازمان برنامه و بودجه و کارشناسان مرکز پژوهش‌های مجلس.

کمیسیون اجتماعی:

دوشنبه 27 فروردین: دعوت از وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی، معاون روابط کار وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی به منظور بررسی موضوع افزایش دستمزد کارگران در سال جاری و بررسی کارشناسی پیشنهاد ارائه لایحه توسط دولت به منظور تعیین دستمزد کارگران توسط مجلس شورای اسلامی، بررسی برنامه‌ها و اقدامات وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در راستای تحقق شعار سال و نیز بررسی اعتراضات در خصوص دهک‌بندی یارانه‌ها و نحوه تخصیص کالا برگ.

کمیسیون اقتصادی:

دوشنبه 27 فروردین: نشست مشترک کمیسیون اقتصادی با حضور رئیس سازمان برنامه و بودجه، وزرای امور اقتصادی و دارایی و صنعت، معدن و تجارت و رئیس مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی در خصوص بررسی راهکارهای تحقق فرمان رهبری در سال 1403 با عنوان «جهش تولید با مشارکت مردم».

کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی:

دوشنبه 27 فروردین: بررسی مهمترین تحولات منطقه با حضور وزیر امور خارجه و معاونان ایشان

کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها:

دوشنبه 27 فروردین: ارائه گزارش آخرین وضعیت انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری با حضور عضو شورای نگهبان و وزیر کشور.

کمیسیون صنایع و معادن:

دوشنبه 27 فروردین: دعوت از وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات و معاونین مربوط و استماع گزارش ایشان مرتبط با نامگذاری شعار سال ـ بررسی بخش دوم لایحه بودجه سال 1403(جداول) ـ مرتبط با وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات با حضور وزیر.

کمیسیون فرهنگی:

یکشنبه 26 فروردین: نشست مشترک اعضای کمیسیون با وزیر و معاونین وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی درخصوص عملکرد وزارتخانه در مقوله عفاف و حجاب و نقشه راه آتی آن در این حوزه. 

دوشنبه 27 فروردین: نشست مشترک اعضای کمیسیون با وزیر و معاونین وزارت میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری در خصوص عملکرد وزارتخانه در مقوله عفاف و حجاب و نقشه راه آتی آن در این حوزه. 

متن کامل برنامه کمیسیون‌ها را اینجا ببنید.

انتهای پیام
captcha