ظرفیت‌های جهاددانشگاهی برای تحقق شعار سال به کار گرفته شوند
کد خبر: 4211624
تاریخ انتشار : ۰۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۳:۱۴
رئیس جهاددانشگاهی فارس:

ظرفیت‌های جهاددانشگاهی برای تحقق شعار سال به کار گرفته شوند

امیرحسین استقلال با اشاره به نامگذاری سال به نام «جهش تولید با مشارکت مردم» و ظرفیت‌های جهاددانشگاهی، خواستار استفاده از این ظرفیت‌ها برای تحقق شعار سال از سوی مسئولان شد.

دیدار رئیس جهاددانشگاهی فارس با فرماندار ویژه فسابه گزارش ایکنا از فارس، امیرحسین استقلال، رئیس جهاددانشگاهی فارس امروز، دوم اردیبهشت‌‌ماه در دیدار با محمدصادق صفرپور، فرماندار ویژه فسا به تشریح فعالیت‌ها و اقدامات جهاددانشگاهی در سطح استان فارس پرداخت و گفت: جهاددانشگاهی فارس دارای 11 دفتر شهرستانی است که دفتر شهرستان فسا قریب هفت ماه است که راه‌اندازی شده است.

وی بیان کرد: برای اینکه جهاددانشگاهی بتوانند مأموریت‌ها و رسالت‌های خویش که همان پاسخ به نیازهای روز جامعه است، را انجام دهد، نیاز است تا یکسری فضاها و امکانات در اختیار دفتر جهاددانشگاهی در سطح شهرستان‌ها قرار گیرد.

استقلال، مهم‌ترین خدمت جهاددانشگاهی در سطح شهرستان‌ها را ارائه آموزش‌های تخصصی اشتغال‌محور دانست که افراد بعد از گذراندن این دوره‌ها می‌توانند بلافاصله وارد بازار کار شوند.

رئیس جهاددانشگاهی فارس با اشاره به نامگذاری سال به نام «جهش تولید با مشارکت مردم» بیان کرد: جهاددانشگاهی به‌دلیل آموزش‌های اشتغال‌محور به عموم مردم می‌تواند در تحقق شعار سال یاری‌رسان باشد ضمن اینکه این نهاد می‌تواند حتی برای کارکنان دولت هم آموزش‌های ضمن خدمت برگزار کند، بنابراین لازم است تا از این ظرفیت‌ها برای تحقق شعار سال استفاده شود.

وی همچنین ظرفیت‌های خبرگزاری‌های این نهاد اعم از ایسنا، ایکنا، سیناپرس و بازارکار را برای اطلاع‌رسانی اخبار شهرستان‌ها یادآور شد و خواستار استفاده مسئولان شهرستانی از این ظرفیت‌ها شد.

استقلال با بیان اینکه جهاددانشگاهی در بخش افکارسنجی نیز جزو معتبرترین مراکز کشور است، اظهار کرد: نظرسنجی‌ها و پیمایش‌هایی که مرکز ایسپا جهاددانشگاهی انجام می‌دهد، می‌توانند یاری‌گر مسئولان در تصمیم‌گیری‌ها باشد.

وی با بیان اینکه یکی از اقدامات جهاددانشگاهی برگزاری آزمون‌های استخدامی است، گفت: به زودی آزمون استخدامی آموزش و پرورش به صورت همزمان کشوری در استان فارس برگزار خواهد شد که استان فارس با 26 هزار و 500 نفر، دومین استان از نظر تعداد شرکت‌کننده در این آزمون است. 

انتهای پیام
captcha