بزرگترین اجتماع دختران کشور در حرم حضرت معصومه(ع) برپا می‌شود
کد خبر: 4212643
تاریخ انتشار : ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۸:۴۷

بزرگترین اجتماع دختران کشور در حرم حضرت معصومه(ع) برپا می‌شود

معاون فرهنگی حرم مطهر حضرت معصومه(س) از برگزاری بزرگترین اجتماع دختران کشور در روز پنج‌شنبه، 20 اردیبهشت‌ماه جاری در این حرم مطهر خبر داد.

حجت‌الاسلام والمسلمین سیداحمد مشرف، معاون فرهنگی حرم حضرت معصومه(س)به گزارش ایکنا از فارس، حجت‌الاسلام والمسلمین سیداحمد مشرف، معاون فرهنگی حرم حضرت معصومه(س) امروز، 8 اردیبهشت‌ماه در نشست هماهنگی ستاد دهه کرامت کشور که در حرم مطهر حضرت شاهچراغ(ع) برگزار شد، از برگزاری بزرگترین اجتماع دختران کشور در روز ۲۰ اردیبهشت‌ماه خبر داد.

وی گفت: با تدابیری که اندیشیده شد، دبیرخانه دائمی ستاد ملی تکریم دختران در حرم حضرت معصومه(س) از ابتدای دهه کرامت و به منظور برگزاری ویژه برنامه‌های تکریم دختران و بانوان تشکیل می‌شود.

مشرف تصریح کرد: برنامه‌های ویژه‌ای برای ایام دهه کرامت طبق روال هرساله پیش‌بینی و برنامه‌ریزی شده است که جشن‌ها در حرم مطهر حضرت معصومه (س) از روز سه‌شنبه، 18 اردیبهشت ماه آغاز می‌شود و تا پایان دهه کرامت ادامه دارد.

نماینده آستان مقدسه حضرت معصومه (س) در ستاد بزرگداشت دهه کرامت افزود: بزرگترین اجتماع دختران کشور در شهر مقدس قم رقم خواهد خورد که این اجتماع عصر پنجشنبه، 20 اردیبهشت ماه با حضور عوامل برنامه تلویزیونی محفل در حرم مطهر حضرت معصومه (س) برگزار می شود.

وی با تاکید بر اینکه سعی شده است که در برنامه‌ها بر تکریم دختران و بانوان ایران اسلامی تاکید شود، گفت: جشن شاد دخترانه در حریم بانوی کرامت نیز ویژه دختران اجرا خواهد شد و همزمان با این جشن در سراسر کشور محافل جشن و سرور برپاست.

مشرف همچنین یادآور شد: مراسم آغاز جشن‌های دهه کرامت همزمان با سالروز ولادت باسعادت حضرت فاطمه معصومه(س) در این حرم مطهر با حضور مسئولان کشوری، عموم مردم با خطبه خوانی و مولودخوانی برگزار خواهد شد.

انتهای پیام
captcha