بازتاب نقش تبیینی اندیشه مطهر در ویژه‌برنامه «آگاه زمان»
کد خبر: 4212797
تاریخ انتشار : ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۴:۰۱
به مناسبت چهل‌وپنجمین سالگرد شهادت استاد مطهری برگزار می‌شود

بازتاب نقش تبیینی اندیشه مطهر در ویژه‌برنامه «آگاه زمان»

خانه‌موزه شهید مطهری ویژه‌برنامه «آگاه زمان» را با محور بازتاب نقش تبیینی اندیشه مطهر، ۱۱ اردیبهشت؛ به مناسبت چهل‌وپنجمین سالگرد شهادت آیت‌الله مرتضی مطهری برگزار می‌کند.

به گزارش ایکنا به نقل از فرهنگسرای ارسباران، خانه ‌موزه شهید مطهری از مراکز فرهنگی هنری منطقه ۳ ویژه‌برنامه «آگاه زمان» را سه‌شنبه، ۱۱ اردیبهشت؛ ساعت ۱۴:۳۰ به مناسبت چهل‌وپنجمین سالگرد شهادت آیت‌الله مرتضی مطهری برگزار می‌کند.

سخنرانی تعدادی از اندیشمندان و چهره‌های فرهنگی از جمله علی مطهری به نمایندگی از خانواده شهید، حجت‌الاسلام محسن آتشکار و اجرای برنامه‌های هنری از بخش‌های ویژه‌برنامه «آگاه زمان» است.

پرداختن به حضور استاد شهید مطهری در رسانه‌های جمعی و نمایش نشریات، مجلات و برنامه‌های رادیویی و تلویزیونی که آیت‌الله مطهری در عصر خویش با آنها همکاری داشته است، از بخش‌های ویژه مراسم خواهد بود. همچنین این آثار به صورت منسجم برای بازدید عموم در خانه‌موزه رونمایی می‌شود.

علاقه‌مندان برای حضور در این برنامه می‌توانند به خانه‌موزه شهید مطهری واقع در خیابان شریعتی، خیابان شهید کلاهدوز (دولت)، نبش بن‌بست صدرا مراجعه کنند و برای دریافت اطلاعات بیشتر با شماره ۲۲۶۳۱۵۸۱ تماس بگیرند.

بازتاب نقش تبیینی اندیشه مطهر در ویژه‌برنامه «آگاه زمان»

انتهای پیام
captcha