آموزش «شرح چهل حدیث امام خمینی(ره)» در شهرستان بهارستان
کد خبر: 1336375
تاریخ انتشار : ۱۸ آذر ۱۳۹۲ - ۱۳:۲۹

آموزش «شرح چهل حدیث امام خمینی(ره)» در شهرستان بهارستان

گروه مؤسسات قرآنی مردم‌نهاد: به‌همت مؤسسه گلواژه‌های عترت بهارستان، دوره آموزش «شرح چهل حدیث امام خمینی(ره)» به‌مدت یک روز در هفته در این شهرستان برگزار می‌شود.


علی شهریاری، مدیرمسئول مؤسسه گلواژه‌های عترت بهارستان در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن (ایکنا)، در رابطه با برگزاری این دوره آموزشی، گفت: به‌همت مؤسسه گلواژه‌های عترت بهارستان، دوره آموزش «شرح چهل حدیث امام خمینی(ره)» به‌مدت یک روز در هفته در این شهرستان برگزار می‌شود، این کلاس‌ها از مهرماه آغاز شده است و تا پایان آذرماه ادامه دارد.



وی اظهار کرد: در این جلسات به نیاز دینی مردم که اخلاق است پرداخته می‌شود و این کلاس‌ها به‌صورت مخاطب‌محور برگزار می‌شود به این صورت که شرکت‌کنندگان می‌توانند در رابطه با مسائل دینی با یکدیگر به بحث و گفت‌وگو بپردازند.



شهریاری تصریح کرد: از دیگر کلاس‌های آموزش قرآن در این مؤسسه می‌توان به آموزش روخوانی و روانخوانی، حفظ، ترجمه و مفاهیم، تجوید و صوت و لحن قرآن اشاره کرد.



مدیرمسئول مؤسسه گلواژه‌های عترت بهارستان خاطرنشان کرد: آموزش قرآن ویژه مقطع ابتدایی نیز در دستور کار این مؤسسه قرآنی قرار دارد و دوره‌های آموزشی در این مؤسسه هریک به‌مدت دو ماه به طول می‌انجامد.

captcha