200 رتبه‌آور قرآنی دزفول تجلیل شدند
کد خبر: 1411299
تاریخ انتشار : ۰۵ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۴:۴۲

200 رتبه‌آور قرآنی دزفول تجلیل شدند

گروه فعالیت‌های قرآنی: همایش تجلیل از 200 رتبه‌آور این شهرستان پیش از ظهر امروز در سالن اجتماعات اداره آموزش و پرورش دزفول برگزار شد.

علیرضا اسفنده، مسئول دارالقرآن اداره آموزش و پرورش شهرستان دزفول در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خوزستان، گفت: همایش تجلیل از رتبه‌آوران این شهرستان پیش از ظهر امروز دوشنبه 5 خرداد در سالن اجتماعات اداره آموزش و پرورش دزفول برگزار شد.

وی با بیان اینکه علی‌ پورابراهیمی، معاون پرورشی و تربیت بدنی اداره آموزش و پرورش این شهرستان سخنران این مراسم بود، بیش از 200 دانش‌آموز مقطع ابتدایی رتبه‌آور در زمینه قرآنی تجلیل شدند.

اسفنده مراسم تجلیل از دانش‌آموزان قرآنی مقاطع تحصیلی راهنمایی و دبیرستان را پایان خرداد امسال اعلام کرد و گفت: با توجه به نزدیک شدن سالروز رحلت حضرت امام خمینی(ره) و قیام خونین 15 خرداد مقرر شد که مراسم تجلیل از این دانش‌آموزان به پایان خرداد موکول شود.

وی تعداد دانش‌آموزان دختر را 100 و پسر را نیز 100 نفر اعلام کرد که در این روز از آنها تجلیل به عمل آمد.

مسئول دارالقرآن آموزش و پرورش دزفول تعداد دانش‌آموزان برتر مدارس دزفول را 3 هزار نفر اعلام کرد و گفت: این دانش‌آموزان در بیش از 550 مدرسه دولتی و غیردولتی شهرستان دزفول رتبه‌های نخست 8 رشته قرآنی را به خود اختصاص دادند.

اسفنده در پایان گفت: در پایان این مراسم از نفرات برتر رشته‌های مدیحه‌سرایی، قصه‌گویی و تئاتر که در سطح استان رتبه‌های نخست را به خود اختصاص داده‌اند تقدیر شد.

captcha