برگزاری دوره تخصصی تجوید در گتوند
کد خبر: 1446294
تاریخ انتشار : ۱۲ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۱:۲۷

برگزاری دوره تخصصی تجوید در گتوند

گروه فعالیت‌های قرآنی: مدرس علوم قرآنی در خوزستان از برگزاری دوره تخصصی آموزش تجوید قرآن کریم در گتوند خبر داد.

علیرضا اسفنده، مدرس علوم قرآن در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خوزستان، گفت: دوره آموزشی تخصصی تجوید قرآن در شهرستان گتوند در حال برگزاری است.

وی با بیان اینکه مجموع این دوره 20 ساعت به مدت 10 جلسه برگزار می‌شود، افزود: زمان برگزاری این دوره روزهای جمعه و هر هفته به مدت 4 ساعت برگزار خواهد شد.

این مدرس علوم قرآنی با تصریح بر اینکه بیش از 45 قرآن‌آموز برجسته شهرستان گتوند در این دوره تخصصی حضور دارند، گفت: این دوره از استقبال بسیار خوبی برخوردار شده که یکی از مهم‌ترین دلایل کیفیت بالای این دوره بوده است.

اسفنده در خصوص این دوره گفت: برگزاری این دوره تخصصی قرآن جهت بالابردن سطح کیفی قاریان این منطقه بوده است که پس از پایان این دوره تخصصی دوره‌های صوت و لحن نیز برگزار می‌شود.

این مدرس علوم قرآنی با تصریح بر اینکه در شهرستان گتوند پیش از این هیچگونه جلسه تخصصی قرآن برگزار نشده بود، گفت: امید می‌رود با راه‌اندازی این دوره تخصصی زمینه اجرا و برگزاری دوره‌های ثابت قرآنی در این شهرستان فراهم شود.

اسفنده در خصوص جزئیات این دوره گفت: تئوری‌ و عملی بودن این دوره مهم‌ترین ویژگی این دوره بوده است که با گسترش آن در سطح استان زمینه پیشرفت قاریان قرآن در رشته‌های مختلف را فراهم می‌سازد.

گفتنی است، این دوره 30 شهریور به پایان خواهد رسید که پس از آن یک محفل انس‌ با قرآن هفتگی در این شهرستان راه‌اندازی می‌شود.

captcha