برگزاری دوره‌های قرآنی همزمان با بازگشایی مدارس در دزفول
کد خبر: 1449917
تاریخ انتشار : ۲۳ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۴:۳۲

برگزاری دوره‌های قرآنی همزمان با بازگشایی مدارس در دزفول

گروه فعالیت‌های قرآنی: کارشناس امور قرآنی اداره‌ آموزش و پرورش شهرستان دزفول گفت: همزمان با بازگشایی مدارس دوره‌های روخوانی و روانخوانی قرآن کریم در این شهرستان برگزار می‌شود.

علیرضا اسفنده، کارشناس امور قرآنی اداره‌ آموزش و پرورش شهرستان دزفول در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خوزستان، گفت: همزمان با بازگشایی مدارس دوره‌های روخوانی و روانخوانی قرآن کریم در این شهرستان برگزار می‌شود.

وی با تصریح بر اینکه برگزاری این دوره‌های قرآنی ویژه همه دانش‌آموزان دزفولی است، گفت: دانش‌آموزان دختر و پسر همه مقاطع تحصیلی این شهرستان می‌توانند در این دوره‌ها حضور داشته باشند.

کارشناس امور قرآنی اداره‌ آموزش و پرورش شهرستان دزفول با بیان اینکه دوره آموزشی اذان امسال برگزار می‌شود، گفت: با توجه به اینکه مسابقات کشوری اذان تنها در بخش پسران برگزار می‌شود، برگزاری این دوره تنها ویژه پسران است.

اسفنده با تصریح بر اینکه هدف از برگزاری این دوره‌های قرآنی توسعه فرهنگ عمومی قرآن میان دانش‌آموزان بوده است، گفت: امسال علاوه بر برگزاری دوره‌های مختلف قرآنی، دوره مهدویت جهت پاسخ به شبهات دانش‌آموزان برگزار می‌شود.

کارشناس امور قرآنی اداره آموزش و پرورش دزفول گفت: در کنار همه این ویژه‌برنامه‌ها، دوره تخصصی آموزش‌های قرآن ویژه نخبه‌های قرآنی دانش‌آموز دزفول برگزار خواهد شد که در این دوره‌ها اساتید مجرب قرآنی استان حضور خواهند داشت. جزییات برگزاری این دوره متعاقبا اعلام می‌شود.

captcha