تجهیز دارالقرآن‌ها با تلاش مردمی منجر به شکوفایی فعالیت‌های قرآنی می‌شود
کد خبر: 1472042
تاریخ انتشار : ۲۰ آبان ۱۳۹۳ - ۱۰:۰۴

تجهیز دارالقرآن‌ها با تلاش مردمی منجر به شکوفایی فعالیت‌های قرآنی می‌شود

گروه فعالیت‌های قرآنی: تجهیز دارالقرآن‌ها با همت و تلاش مردم در هر مکانی گامی مؤثر جهت شکوفایی فعالیت‌های قرآنی آن منطقه است.

علیرضا اسفنده، مسئول دارالقرآن خاتم‌الانبیا شهرستان دزفول در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خوزستان، گفت: با توجه به پایان یافتن ساخت ساختمان این دارالقرآن، کلاس‌های تخصصی قرآن دانش‌آموزان در این مکان از ابتدای دی برگزار خواهند شد.

وی با بیان اینکه ساختمان دارالقرآن به همت یک بانوی خیر دزفولی ساخته شده است و بیش از 80 درصد از هزینه‌های ساخت این دارالقرآن را این بانوی خیراندیش تقبل کرده است، افزود: با توجه به آماده بودن ساختمان جدید، این بنا نیازمند کمک‌های تجهیزاتی خیران و مسئولان قرآنی دزفول است.

مسئول دارالقرآن خاتم‌الانبیا دزفول افزود: تجهیز دارالقرآن‌ها با همت و تلاش مردم قرآنی در هر مکانی گامی مؤثر جهت شکوفایی فعالیت‌های قرآنی هر منطقه بوده است که از همه خیران دزفول درخواست داریم برای تجهیز کردن این ساختمان گامی ویژه بردارند.

اسفنده با تصریح بر اینکه محل دارالقرآن خاتم‌الانبیا پیش از آماده‌سازی ساختمان جدید در اداره امور تربیتی آموزش و پرورش قرار داشت، گفت: با توجه به فضای جدید و ظرفیت بالای دانش‌آموزان قرآنی دزفول می‌توان سقف 2 هزار دانش‌آموز برای این دارالقرآن را در دوره‌ها و رشته‌های مختلف تحصیلی اعلام کرد.

وی با اشاره به اینکه تاکنون اداره آموزش و پرورش دزفول تجهیزات قابل قبولی را برای این دارالقرآن درنظر گرفته است، گفت: امیدواریم شاهد کمک‌های مسئولان قرآنی دزفول همانند گذشته باشیم تا روزبهروز بر رونق فعالیت‌های قرآنی این شهرستان افزوده شود.

مسئول دارالقرآن خاتم‌الانبیا دزفول افزود: بر این اساس با مسئولان اوقاف این شهرستان نشست‌هایی برگزار شد و توافق‌هایی حاصل شد که می‌توان موقوفات هر چند اندک قرآنی دزفول را به سمت این درالقرآن هدایت کنیم.

captcha