جذب ۵۰۰ دانش‌آموز به دور‌ه‌های دارالقرآن خاتم‌الأنبیا(ص) دزفول
کد خبر: 2617188
تاریخ انتشار : ۱۹ آذر ۱۳۹۳ - ۰۹:۱۷

جذب ۵۰۰ دانش‌آموز به دور‌ه‌های دارالقرآن خاتم‌الأنبیا(ص) دزفول

گروه فعالیت‌های قرآنی: مدیر دارالقرآن خاتم‌الانبیا(ص) دزفول گفت: همزمان با هفته قرآن ۵۰۰ دانش‌آموز جدیدالورود در دوره‌های این دارالقرآن حضور می‌یابند.

علیرضا اسفنده، مدیر دارالقرآن خاتم‌الانبیاء(ص) دزفول در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌‌المللی قرآن(ایکنا) از خوزستان، با بیان اینکه 250 دانش‌آموز این دارالقرآن در حال سپری کردن دوره‌های تخصصی قرائت، حفظ و ... در این دارالقرآن هستند، گفت: از ابتدای آذر فعالیت جذب دانش‌آموزان به این دارالقرآن آغاز شد و همزمان با هفته قرآن که از 23-30 آذر است، 500 دانش‌آموز جدیدالورود در دوره‌های این دارالقرآن حضور خواهند یافت.

وی با اشاره به برگزاری اولین جلسه شورای دارالقرآن خاتم‌الانبیا(ص) دزفول، محور این جلسه را تجهیز این مرکز قرآنی اعلام  کرد و افزود: میزان تبلیغات شهری، تأمین اعتبارات و تکمیل کادر آموزشی این دارالقرآن از نکاتی است که در اولویت کار این دارالقرآن تا پایان سال تحصیلی 93- 94 خواهد بود.

مدیر دارالقرآن خاتم‌الانبیا‌(ص) دزفول با اشاره به برنامه‌ریزی 2 محفل انس با قرآن ویژه دانش‌آموزان دختر و پسر گفت: اولین محفل قرآنی چهارشنبه، 26 آذر در دبیرستان دخترانه کوثر برگزار می‌شود. دومین محفل قرآنی در همان روز در مرکز دارالقرآن ویژه پسران دانش‌آموز برگزار خواهد شد.

اسفنده با تصریح بر اینکه 8 مربی متخصص قرآن در این مرکز درالقرآن در حال تدریس هستند، گفت: هر مربی در این دارالقرآن توانایی آموزش بیش از 80 دانش‌آموز را دارد. بر این اساس افزایش دانش‌آموزان این دارالقرآن از اهداف این مرکز است و در کنار آن، افزایش مربی متخصص قرآنی نیز در دستور کار این دارالقرآن قرار دارد.

captcha