آخرین جزئیات جشنواره سراسری مدهامتان در خوزستان
کد خبر: 2858450
تاریخ انتشار : ۲۷ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۵:۱۹

آخرین جزئیات جشنواره سراسری مدهامتان در خوزستان

گروه فعالیت‌های قرآنی: مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی هنری مساجد خوزستان گفت: نهمین دوره جشنواره قرآنی مدهامتان از ۳۰ بهمن لغایت ۳ اسفند در اهواز برگزار می​شود.

حسین براتی، مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی هنری مساجد اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خوزستان، گفت: از مدتها قبل موضوع میزبانی خوزستان در خصوص نهمین دوره جشنواره قرآنی مدهامتان ویژه کانون‌های فرهنگی ـ هنری مساجد کشور مطرح شد و خوشبختانه شمارش معکوس این برنامه آغاز شده و ما به ایام برگزاری این جشنواره کشوری از 30 بهمن لغایت 3 اسفند نزدیک می‌شویم و در این مدت خوزستان میزبان قرآنیان مساجد کشور و قرآن‌دوستان خواهد بود.

وی اظهار کرد: مقدمات کار با مدیریت استانداری خوزستان و پیگیری‌ از ناحیه اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و دبیرخانه کانون‌های فرهنگی ـ هنری مساجد استان فراهم شده است و نهمین دوره جشنواره قرآنی مدهامتان با همراهی و همکاری مدیرعامل مناطق نفت‌خیز جنوب، شهرداری اهواز، موقوفه مدنیان و صدا و سیمای مرکز خوزستان رأس تاریخ مقرر کار خود را در استان آغاز می‌کند.

براتی با اشاره به برگزاری مراسم افتتاحیه و اختتامیه این دوره از مسابقات مدهامتان گفت: پنج‌شنبه 30 بهمن پس از اقامه نماز مغرب و عشاء مراسم افتتاحیه این جشنواره در موقوفه مدنیان واقع در کیانپارس برگزار خواهد. مراسم اختتامیه نیز در سومین روز از برگزاری جشنواره با حضور مسئولان ارشد استان و کشور برگزار خواهد شد.

مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی هنری مساجد اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان خاطرنشان کرد: در این دوره از مسابقات خوزستان میزبان حدود 200 برگزیده مسابقات قرآن کانون‌های مساجد مساجد 32 استان کشور خواهد بود.

براتی خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه استان خوزستان به لحاظ شخصیت‌های برجسته قرآنی از کمیت و کیفیت خوبی برخوردار است، تعدادی از شخصیت​های قرآنی استان در برگزاری این جشنواهر قرآنی با دبیرخانه کانون‌های فرهنگی هنری مساجد خوزستان همکاری می​کنند. در این راستا جلیل بیت‌مشعل به عنوان مسئول کمیته داوران، سید کریم موسوی و مهدی دغاغله به عنوان داوران جشنواره و احمدرضا درخشان هماهنگ‌کننده و رابط دبیرخانه و داوران تعیین شده است.

وی در پایان گفت: تقدیر و تجلیل از خادمان و فعالان قرآنی استان خوزستان بخش دیگری از این جشنواره است.

captcha