اعلام زمان پخش «جمع خوانی» از سیمای خوزستان/ بهبهان؛ نخستین میزبان
کد خبر: 3315847
تاریخ انتشار : ۲۸ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۵

اعلام زمان پخش «جمع خوانی» از سیمای خوزستان/ بهبهان؛ نخستین میزبان

گروه فعالیت‌های قرآنی: با توجه به پخش مستقیم « جمع‌خوانی قرآن کریم» به مناسبت ماه رمضان از سیمای مرکز خوزستان زمان پخش آن اعلام و شهرستان بهبهان به عنوان نخستین میزبان معرفی شد.

مهدی دغاغله مشاور مدیرکل صدا وسیمای مرکز خوزستان در امور قرآنی در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خوزستان، اظهار کرد: به مناسبت ماه رمضان صدا و سیمای مرکز خوزستان اقدام به پخش جمع‌خوانی قرآن کریم می‌کند.

وی با بیان اینکه تلاوت یک جزء از قرآن کریم هر روز به میزبانی یکی از شهرستان‌های استان صورت می‌گیرد، گفت: بر این اساس برنامه جزءخوانی و جمع‌خوانی قرآن تا ششم ماه رمضان تنظیم شده است و قاریان نیز مشخص شده‌اند.

دغاغله گفت: برای دومین بار جمع خوانی قرآن کریم از سیمای مرکز خوزستان به صورت زنده و با قرائت یک جزء از قرآن کریم در هر شهرستان تولید و پخش می‌شود.

مشاور مدیرکل صدا وسیمای مرکز خوزستان در امور قرآنی عنوان کرد: این ویژه برنامه هر روز پیش از مراسم اذان مغرب به مدت 60 دقیقه و با حضور 30 قاری برجسته کشوری و بین‌المللی استان و به تهیه‌کنندگی سیدحسین خلف‌سیدی تولید و پخش خواهد شد.

وی بیان کرد: جمع‌خوانی قرآن کریم در اولین روز از ماه رمضان به میزبانی شهرستان بهبهان صورت می‌گیرد که با حضور رضا علیزاده، عبدالامام حمادی و ماجد نصری همراه است.

captcha