مراسم جزءخوانی و تفسیر قرآن در ‌دارالقرآن کلیشاد برگزار می‌شود
کد خبر: 3316721
تاریخ انتشار : ۳۱ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۶
همزمان با ایام رمضان؛

مراسم جزءخوانی و تفسیر قرآن در ‌دارالقرآن کلیشاد برگزار می‌شود

گروه مؤسسات قرآنی مردم‌نهاد: مؤسسه قرآنی دارالقرآن کلیشاد اصفهان، مراسم جزءخوانی و تفسیر قرآن کریم را برگزار می‌کند.

به گزارش خبرگزاری بین المللی قرآن(ایکنا)، به‌مناسبت فرارسیدن ماه رمضان، مؤسسه قرآنی دارالقرآن کلیشاد اصفهان، مراسم جزءخوانی و تفسیر قرآن کریم را در حسینیه ام‌البنین برگزار می‌کند.

این مراسم که هر روز از ساعت 18 تا 19:30 برای آقایان و بانوان علاقه‌مند برگزار می‌شود، با تلاوت یک جزء قرآن کریم و تفسیر موضوعی همراه است.

در این مراسم قاریان برتر استان اصفهان مانند حسین دهقان، محسن دهقان، علی‌رضا مرادی  و ابراهیم صادقی و جمعی دیگر از قاریان ممتاز استان به تلاوت خواهند پرداخت.

مراسم تفسیر قرآن کریم با موضوعاتی مانند رزق در قرآن توسط  حجت‌الاسلام رحمانی، مهدویت در قرآن توسط حجت‌الاسلام خلیلی، امامت در قرآن توسط حجت‌الاسلام جوادی و سبک زندگی قرآنی  توسط حجت‌الاسلام رضوانی و دیگر موضوعات مانند حیات طیبه و ... در این مدت بررسی خواهند شد.

در  طول برگزاری این مراسم، روزانه یک سؤال پیامکی از محتوای جلسه طرح می‌شود که برگزیدگان این مسابقه در آخرین روز ماه رمضان که محفل انس قرآن کریم برگزار می‌شود، تقدیر خواهند شد.

گفتنی است؛ در کنار برپایی این مراسم، مهد قرآن کریم برای خردسالان در‌نظر گرفته شده است که بانوان، خردسالان خود را در این مهد آماده می‌کنند و در  این مدت خردسالان به آموزش حفظ سوره‌های کوچک‌، شعر‌خوانی و رنگ‌آمیزی و نقاشی قرآنی پرداخته می‌شود.

captcha