آموزش مديريت فرهنگی؛ نياز مديران كانون‌​های مساجد
کد خبر: 3497876
تاریخ انتشار : ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۳

آموزش مديريت فرهنگی؛ نياز مديران كانون‌​های مساجد

گروه فعالیت‌های قرآنی: مدیران کانون‌های مساجد نیازمند آموزش در زمینه مديريت فرهنگی هستند؛ مدیران باید تجاربی را در این زمینه کسب کنند تا بتوانند آنها را به کانون خود انتقال دهند.

عبدالحسین محتوازاده مدیر کانون فرهنگی ـ هنری مسجد جامع روستای بن جعفر دزفول در گفت​وگو با خبرگزاری بين​المللی قرآن(ايكنا) از خوزستان با اشاره به برنامه​های اين كانون گفت:  در حال حاضر 5 دوره قرآنی در رشته‌های حفظ، روخوانی و روانخوانی و تجويد قرآن كريم در طول هفته در اين مسجد برقرار هستند.

وی خاطرنشان كرد: این دوره‌های قرآنی برای دانش‌آموزان مقطع اول تا سوم ابتدايی در روزهای فرد، مقطع چهارم تا ششم ابتدایی در روزهای زوج و برای دانش‌آموزان راهنمایی و دبیرستان نیز همزمان برگزار می​شود.

محتوازاده گفت: علاوه بر این دوره سبک زندگی اسلامی نيز با موضوع مبانی تربیت اسلامی در عصر حاضر و تربیت فرزند در دنیای امروز نیز ويژه جوانان  روزهای شنبه در این مسجد تشكيل می‌شود.

اين فعال فرهنگی شهرستان دزفول با اشاره به لزوم بازآموزی نیروهای کانون‌های مساجد گفت: مدیران کانون‌ها نیازمند آموزش در زمینه مديريت فرهنگی هستند. مدیران باید تجاربی را در این زمینه کسب کنند تا بتوانند آنها را به کانون خود انتقال دهند.

captcha