کتاب «مبانی تربیت از دیدگاه قرآن کریم» بررسی می‌شود
کد خبر: 3500425
تاریخ انتشار : ۰۳ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۴۹

کتاب «مبانی تربیت از دیدگاه قرآن کریم» بررسی می‌شود

گروه ادب: به همت حلقه تفسیر موضوعی تخصصی بین‌رشته‌ای گروه مطالعات قرآن و حدیث، نشست نقد کتاب «مبانی تربیت از دیدگاه قرآن کریم» نوشته حجت‌الاسلام محمد بهشتی با حضور صاحبنظران، روز دوشنبه، 3 خردادماه در قم برگزار می‌‌شود.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) به نقل از روابط عمومی پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی، نشست نقد کتاب «مبانی تربیت از دیدگاه قرآن کریم» تالیف ارزشمند حجت‌‌الاسلام محمد بهشتی که به همت گروه مطالعات قرآن و حدیث پژوهشکده حکمت و دین‌پژوهی پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی به زیور چاپ آراسته شده، با حضور صاحبنظران این حوزه توسط حلقه تفسیر موضوعی تخصصی قرآن کریم در قم برگزار می‌شود.

در این نشست علمی حجت‌الاسلام والمسلمین محمد بهشتی مؤلف این اثر به عنوان ارائه دهنده و حجج اسلام سیداحمد رهنمایی، عضو هیئت علمی موسسه آموزشی پژوهشی امام خمینی(ره) و عبدالکریم بهجت‌پور، عضو هیئت علمی پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی به عنوان ناقد حضور خواهند داشت.

این نشست روز دوشنبه، 3 خردادماه از ساعت 17 تا 19 با حضور اساتید حوزه و دانشگاه، دانشجویان و دانش‌پژوهان در سالن فرهنگ پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی به نشانی قم، بلوار پانزده خرداد، خیابان شهید میثمی برگزار خواهد شد.

captcha