هم‌افزایی خانه‌های قرآن با اتحادیه مؤسسات شهرستان آران و بیدگل
کد خبر: 3514415
تاریخ انتشار : ۲۲ تير ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۵

هم‌افزایی خانه‌های قرآن با اتحادیه مؤسسات شهرستان آران و بیدگل

گروه مؤسسات قرآنی مردم‌نهاد: با تشکیل اتحادیه مؤسسات قرآنی شهرستان آران و بیدگل، هم‌افزایی میان خانه‌های قرآن انجام می‌شود.

حجت‌الاسلام و المسلمین جلالی، مدیر مؤسسه مهد قرآن آران و بیدگل اصفهان در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، با بیان این مطلب گفت: با توجه به گستردگی مؤسسات و خانه‌های قرآن در شهرهای مختلف استان اصفهان، ایجاد هماهنگی میان آنان لازمه کار بود که بر این اساس اتحادیه مؤسسات قرآنی شهرستان آران و بیدگل تاسیس شد.

وی ادامه داد: هماهنگی برنامه‌های مشترک میان مؤسسات قرآنی و خانه‌های روستایی، ارتباط با مسئولان قرآنی و ارائه نظرات و پیشنهادات مؤسسات قرآنی، برپایی مسابقات قرآن با همکاری خانه‌های قرآن روستایی و مؤسسات این شهر، برپایی جلسات با هدف جذب خیرین قرآنی و غیره از جمله وظایف تعریف شده اتحادیه های مؤسسات قرآنی مردمی شهرستان‌ها است .

جلالی افزود: مدیریت اتحادیه مؤسسات قرآنی مردمی شهرستان آران و بیدگل اصفهان به مهد قرآن کریم این شهر اختصاص یافته است. به منظور هماهنگی فعالیت‌ها و پیشبرد اهداف ،30 مؤسسه ،20 خانه قرآن روستایی و 70 جلسه قرآن هفتگی زیر نظر اتحادیه قرار گرفته‌اند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: ثبت این اتحادیه‌های قرآنی از سوی اتحادیه مؤسسات قرآنی ـ مردمی استان اصفهان انجام شده است.

captcha