3 مهر؛ آغاز سال تحصیلی دانشکده اصول‌الدین دزفول/ احتمال راه‌اندازی رشته حقوق
کد خبر: 3525194
تاریخ انتشار : ۰۳ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۷

3 مهر؛ آغاز سال تحصیلی دانشکده اصول‌الدین دزفول/ احتمال راه‌اندازی رشته حقوق

گروه اندیشه: معاون آموزشی دانشکده اصول‌الدین دزفول با بیان اینکه سال تحصیلی دانشکده اصول‌الدین دزفول از 3 مهر آغاز می‌شود، گفت: در صورت موافقت وزارت علوم رشته حقوق به چارت آموزشی این دانشکده اضافه شده و از نیمسال دوم تحصیلی 95-96 فرآیند آموزشی آن آغاز می‌شود.

حمیدرضا سعادت‌فر، معاون آموزشی دانشکده اصول‌الدین دزفول در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خوزستان، اظهار کرد: نیمسال نخست تحصیلی 96-95 این دانشکده از سوم مهرماه به صورت رسمی آغاز می‌شود.

وی با بیان اینکه دانشجویان مقاطع تحصیلی کارشناسی و کارشناسی ارشد در رشته‌های مختلف تحصیلات خود را در این دانشکده آغاز می‌کنند، گفت: زمان انتخاب واحد دانشجویان 21 تا 25 شهریورماه تعیین شده است.

سعادت‌فر پیرامون تعداد دانشجویان جدیدالورود به این دانشکده در سال تحصیلی جدید گفت: اسامی نهایی پذیرفته‌شدگان مقاطع تحصیلی کارشناسی و کارشناسی ارشد باید از سوی سازمان بخشی به دانشکده اصول‌الدین دزفول اعلام شود تا تعداد اسامی ورودی جدید دانشکده مشخص شود. سازمان سنجش در هفته دوم شهریورماه اسامی پذیرفته‌شدگان را اعلام می‌کند.

معاون آموزشی دانشکده اصول‌الدین دزفول گفت: همچنین درخواست افزوده شدن رشته حقوق به رشته‌های این دانشکده داده شده که در صورت موافقت وزارت علوم، تحقیقات و فناوری این رشته از نیمسال دوم تحصیلی پذیرش دانشجو و تدریس آن آغاز می‌شود.

captcha