ثبت‌نام دانشجویان ارشد دانشکده اصول‌الدین دزفول آغاز شد
کد خبر: 3527720
تاریخ انتشار : ۱۴ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۲

ثبت‌نام دانشجویان ارشد دانشکده اصول‌الدین دزفول آغاز شد

گروه اندیشه: ثبت نام دانشجویان ورودی جدید مقطع تحصیلی کارشناسی ارشد دانشکده اصول‌‌الدین دزفول از امروز، 14 شهریورماه آغاز شد.

حمیدرضا سعادت‌فر معاون آموزشی دانشکده اصول‌‌الدین دزفول در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خوزستان با اشاره به آغاز ثبت نام دانشجویان ورودی جدید مقطع تحصیلی کارشناسی ارشد این دانشکده اظهار کرد: پذیرفته‌شدگان از امروز 14 شهریورماه با مراجعه به دانشکده به صورت حضوری فرآیند ثبت نام خود را اغاز کرده‌اند.

وی بیان کرد: 19 پذیرفته شده خانم و آقا در مقطع تحصیلی کارشناسی ارشد رشته علوم قرآن و حدیث همزمان با آغاز سال تحصیلی 95-96 مشغول به تحصیل خواهند شد.

سعادت‌فر ادامه داد: ثبت نام از این افراد در ساعت 8 تا 13 انجام می‌شود و این فرآیند تا چهارشنبه 17 شهریورماه ادامه خواهد داشت. دانشجویانی که مهلت ثبت نام در زمان تعیین شده را از دست داده اند می توانند در شنبه و یکشنبه 20 و 21 شهریورماه ثبت نام خود را به انجام برسانند.

معاون آموزشی دانشکده اصول‌ الدین دزفول گفت: سال تحصیلی این دانشجویان از 7 مهرماه آغاز می‌شود؛ دانشجویان در هنگام ثبت نام 14 تا 16 واحد درسی را که از سوی دانشکده انتخاب شده اختیار می‌کنند.

captcha