نفرات برتر مسابقات مدهامتان باغملک معرفی شدند
کد خبر: 3539817
تاریخ انتشار : ۰۱ آبان ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۶

نفرات برتر مسابقات مدهامتان باغملک معرفی شدند

گروه فعالیت‌های قرآنی: نفرات برتر یازدهمین دوره مسابقات قرآنی مدهامتان شهرستان باغملک معرفی شدند.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خوزستان، به نقل از روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی باغملک، احمدرضا زنگنه رئیس اداره فرهنگ و  ارشاد اسلامی باغملک گفت: این جشنواره قرآنی در روز سه‌شنبه27 مهرماه در تالار فردوسی با حضور 21 شرکت‌کننده برگزار شد. داوری این مسابقات را حسینعلی قیصری و علی زنگنه برعهده داشتند. 

وی با بیان اینکه هدف از برگزاری این جشنواره شناسایی استعداد های شهرستان برای شکوفایی در عرصه قرآنی است، ادامه داد: در شهرستان باغملک 60 کانون فرهنگی هنری مجوز دار در اقصی نقاط این شهرستان با اجرای طرح تلاوت نور و 5 موسسه قرآنی فعالیت‌های چشمگیری در زمینه قرآنی با موضوعات روخوانی، قرائت و حفظ دارند اما باید پذیرفت که در زمینه فهم قرآن و آشنایی با معارف و آموزه های آن تلاش بیشتری کرد.

زنگنه اظهار کرد: در یازدهمین دوره مسابقه مدهامتان شهرستان باغملک 21 نفر شامل بخش قرائت 14 نفر در بخش حفظ کل 1 نفر در بخش حفظ 20 جزء قران 3 نفر در بخش ترتیل 5 نفر بخش اذان 3 نفر بخش صحیح خوانی 1 نفر شرکت داشتند.

وی گفت: در رشته حفظ کل قرآن عبدالحسین راهب حق، در رشته حفظ بیست جزء محمد داسی، در رشته اذان سید عارف موسوی اول، فاضل قبادجو دوم و حامد تقدسیان سوم شدند. همچنین در رشته قرائت امیر احمدی نژاد اول و پژمان شیخی دوم شدند در رشته ترتیل هم علی شریفی اول، علی شاکری دوم و امین منصوری سوم شدند.
captcha