اعلام نتایج بازبینی هشتمین جشنواره استانی تئاتر خیابانی باغملک
کد خبر: 3565006
تاریخ انتشار : ۰۲ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۵:۲۹

اعلام نتایج بازبینی هشتمین جشنواره استانی تئاتر خیابانی باغملک

گروه فرهنگی: هشت اثر نمایش خیابانی راهیافته به هشتمین جشنواره تئاتر خیابانی شهرستان باغملک معرفی شدند.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خوزستان و به نقل از روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی باغملک، نتایج نهایی هشتمین جشنواره استانی تئاتر خیابانی باغملک اعلام شد.

بر اساس این گزارش از تعداد 38 متن بازخوانی شده، تعداد 25 اثر در بخش بازبینی مورد ارزیابی قرار گرفت که از این بین تعداد هشت اثر نمایش خیابانی از شهرهای مختلف استان با موضوعات مختلف از جمله حماسه و دفاع مقدس، آسیب‌های اجتماعی، مذهبی، شهروندی و... جهت شرکت در هشتمین جشنواره تئاتر خیابانی به میزبانی شهر باغملک برگزیده شدند.

داوران بخش بازبینی جشنواره هشتم نمایش خیابانی باغملک مهدی درویش، حمید هزاروند و مصطفی بوعذار بوده‌اند.

احمد رضا زنگنه دبیر جشنواره با اعلام این خبر گفت: 73 اثر به دبیرخانه هشتمین جشنواره وارد شدند که توسط داوران در دو مرحله بازخوانی و بازبینی آثار 8 اثر به مرحله اجرا راه یافتند.

وی گفت: آثار کلانشیکف به کارگردانی محمد حردانی از اهواز، طلای کثیف به کارگردانی محمدرادفر از دزفول، داریم زمین را دور میزنیم به کارگردانی مرتضی امینی از امیدیه، مهمان ناخوانده به کارگردانی یحیی باوی از ماهشهر، میان مرزها به کارگردانی مریم بنی طرف از سوسنگرد، دن کیشوت به کارگردانی محمدرضا صفاران از باغملک، زخم عشق به کارگردانی پژمان مهراب پور از خرمشهر و 360 درجه به کارگردانی محمد زنگنه از باغملک به مرحله اجرا در هشتمین جشنواره استانی تئاتر خیابانی باغملک راه یافتند.

زنگنه اعلام کرد: هشتمین جشنواره تئاتر خیابانی 12 و 13 بهمن در باغملک برگزار خواهد شد.

captcha