نشست مشترک مدیران اوقاف و کمیته امداد امام راحل خوزستان برگزار شد
کد خبر: 3599625
تاریخ انتشار : ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۵:۵۴
به منظور استفاده از منابع موقوفه رامشیر به نفع ایتام؛

نشست مشترک مدیران اوقاف و کمیته امداد امام راحل خوزستان برگزار شد

گروه اجتماعی: نشست مشترک مدیران اداره‌کل اوقاف و امور خیریه خوزستان و کمیته امداد امام خمینی(ره) خوزستان با محوریت استفاده از منابع موقوفه نظام السلطنه رامشیر به نفع ایتام و محرومان در ماه مبارک رمضان صبح امروز 25 اردیبهشت‌ماه برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خوزستان، نشست مشترک مدیران اوقاف و امور خیریه خوزستان و کمیته امداد خوزستان صبح امروز 25 اردیبهشت‌ماه برگزار شد.

در این مراسم مقرر شد که از محل درآمد موقوفه نظام‌السلطنه رامشیر در ماه مبارک رمضان مراسم افطاری برای ایتام دو شهر رامشیر و ماهشهر برگزار شود که طی آن یک‌هزار ایتام این دو شهر در شهرهای خود بر سر سفره کریمان امام حسن مجتبی(ع) می‌نشیند؛ این مراسم در شب ولادت حضرت برگزار خواهد شد.

همچنین پیش از مراسم افطار محفل انس با قرآن و جزءخوانی قرآن کریم هم در این شهرها برگزار خواهد شد. البته با توجه به آنکه اوقاف خوزستان در ماه مبارک رمضان محافل انس با قرآن را با حضور قاری مصری برگزار می‌کند اگر حضور این قاری همزمان با این مراسم باشد، آن محفل قرآنی با حضور قاری مصری برگزار می‌شود. 

همچنین در این نشست مقرر شد که مدیران اوقاف و کمیته امداد امام خمینی(ره) خوزستان به منظور پوشش تصویری این برنامه جلسه‌ای را با مدیرکل صدا و سیمای مرکز خوزستان برگزار کنند. دعوت از حضرات آیات موسوی‌جزایری، شفیعی و حیدری از دیگر برنامه‌های این مراسم خواهد بود. در مراسم از فرمانداران و ائمه جمعه رامشیر و ماهشهر هم دعوت خواهد شد.

همچنین اهدای بسته‌های تغذیه شامل برنج، روغن، مرغ، رب‌گوجه و بسته‌های فرهنگی به خانواده های ایتام از دیگر مواردی بود که در این جلسه به تصویب رسید.

captcha