مهلت ارسال اثر به همایش شعر گویشی «مندیر» تمدید شد
کد خبر: 3619362
تاریخ انتشار : ۲۵ تير ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۰

مهلت ارسال اثر به همایش شعر گویشی «مندیر» تمدید شد

گروه فرهنگی: مهلت ارسال اثر به همایش شعر گویشی «مندیر» باغملک تا پایان تیرماه تمدید شد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خوزستان، مهلت ارسال اثر به دبیرخانه سومین دوره همایش شعر گویشی «مندیر» که فراخوان آن از سوی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان باغملک منتشر شده بود، تمدید شد.

براساس فراخوان منتشر شده، 25 تیر آخرین مهلت ارسال اثر به دبیرخانه بود، این مهلت تا پایان تیرماه تمدید شد.

سومین دوره همایش شعر گویشی مندیر با حضور شاعران لرنشین سراسر کشور با حضور استان‌های خوزستان، چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد، فارس، لرستان، بوشهر، بندرعباس، اصفهان، همدان و ایلام برگزار خواهد شد.

براساس فراخوان اعلام شده این همایش در دو بخش آزاد و آیینی برگزار خواهد شد. موضوعات بخش آیینی شامل فرهنگ و سنن ایلی، مهدویت و انتظار، عاشورا، دفاع مقدس، انقلاب اسلامی ومدافعین حرم است. مهلت ارسال آثار به دبیرخانه این جشنواره ۲۵ تیرماه است.

برای شرکت در همایش شعر گویشی«مندیر» محدودیت سنی وجود ندارد و قالب اشعار ارسالی آزاد است. هر نفر می‌تواند ۳ اثر به دبیرخانه جشنواره همراه با فایل صوتی ارسال کند.

اشعار رسیده به دبیرخانه در دوره‌های قبل و اشعار برگزیده سایر همایش‌ها داوری نخواهند شد و اشعار آزاد و آیینی مجزا داوری می‌شوند. حضور برگزیدگان در روز برگزاری همایش الزامی است.

علاقه مندان برای شرکت در این همایش می‌توانند آثار خود را از طریق پست الکترونیک به نشانی hamidi.mohamad۲۶۹۲@gmail.com و یا نشانی دبیرخانه: خوزستان، باغملک، خیابان شهید بهشتی، روبروی بانک صادرات، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی باغملک ارسال کنند. شماره تلفکس دبیرخانه: ۴۳۷۲۳۲۵۷-۰۶۱ و شماره‌های ۰۹۳۷۱۸۷۲۳۳۳ – ۰۹۱۶۳۳۵۹۳۸۶ آماده پاسخگویی به علاقه مندان حضور در این همایش هستند.

زمان و مکان برگزاری سومین دوره همایش شعر گویشی «مندیر» متعاقبا اعلام خواهد شد.

«مندیر» در گویش بختیاری به معنی چشم به راه و منتظر است.

captcha