برگزاری دوره تربیت مربی قرآنی کودک ویژه بانوان در ماهشهر
کد خبر: 3620944
تاریخ انتشار : ۲۸ تير ۱۳۹۶ - ۲۱:۰۳

برگزاری دوره تربیت مربی قرآنی کودک ویژه بانوان در ماهشهر

گروه فعالیت‌های قرآنی: مؤسسه قرآنی خاتم‌الانبیاء(ص) شهرستان ماهشهر مرحله مقدماتی دومین دوره تربیت مربی قرآنی کودک را ویژه بانوان در این شهرستان برگزار می‌کند.

حسن حلافیان، مدیر مؤسسه قرآنی خاتم‌الانبیاء(ص) شهرستان ماهشهر در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خوزستان، اظهار کرد: دومین دوره تربیت مربی قرآنی کودک ویژه بانوان از سوی این مؤسسه در شهرستان ماهشهر برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه این دوره در دو مرحله مقدماتی و تکمیلی برگزار می‌شود، افزود: مرحله مقدماتی این دوره،4 تا 6 مردادماه در سالن اجتماعات دانشگاه آزاد اسلامی واحد ماهشهر برگزار خواهد شد. مربیان مهدهای قرآنی و علاقه‌مندان به مربیگری قرآنی می‌توانند در این دوره که ویژه بانوان تدوین شده است، شرکت کنند.

مدیر مؤسسه قرآنی خاتم‌الانبیاء(ص) شهرستان ماهشهر عنوان کرد: تاکنون 50 نفر جهت شرکت در این دوره نام‌نویسی کرده‌اند و پیش‌بینی می‌شود این تعداد به 70 نفر افزایش یابد.

حلافیان بیان کرد: عملیات نام‌نویسی از متقاضیان تا روز قبل از برگزاری دوره ادامه دارد. متقاضیان می‌توانند با مراجعه حضوری به نشانی مؤسسه در ماهشهر، خیابان شهید شریفی، بعد از چهارراه ابوذر، کوچه اروند، مؤسسه قرآنی خاتم‌الانبیاء و یا تماس با شماره 06152328185 جهت نام نویسی اقدام کنند.

این فعال قرآنی اعلام کرد: مهدی فاضلی مربی دوره مقدماتی است و زمان برگزاری مرحله تکمیلی آن متعاقباً اعلام می‌شود.

captcha