اعزام 13 کاروان دانشگاهیان خوزستان به عتبات مقدسه عراق
کد خبر: 3622395
تاریخ انتشار : ۰۲ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۵

اعزام 13 کاروان دانشگاهیان خوزستان به عتبات مقدسه عراق

گروه اجتماعی: 13 کاروان از دانشگاهیان استان خوزستان به سفر زیارتی عتبه مقدسه در کشور عراق اعزام می‌شوند.

علیرضا میرسلیم، مدیر اجرایی شورای هماهنگی عمره و عتبات دانشگاهیان استان خوزستان، در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خوزستان، اظهار کرد: پس از پایان ثبت‌نام و انجام قرعه‌کشی آن دسته از افرادی که نامشان در این فرآیند انتخاب شده است از شنبه 31 تیرماه مدارک خود را به منظور تکمیل مراحل ثبت‌نام به شورا ارائه می‌دهند.

وی با بیان اینکه پس از انجام قرعه‌کشی 13 کاروان به دانشگاهیان استان خوزستان اختصاص یافت، گفت: اعزام‌ها با دو کاروان دختران مجرد در 16 و 23 مردادماه آغاز می‌شود. پس از آن به صورت هفتگی هر دوشنبه اعزام کاروان‌ها تا ابتدای آبان‌ماه ادامه خواهد یافت.

میرسلیم عنوان کرد: به غیر از دو کاروان ویژه دانشجویان دختر مجرد باقی کاروان‌ها ویژه دانشجویان متاهل،‌ دانشجویان پسر مجرد، استادان و کارکنان است.

مدیر اجرایی شورای هماهنگی عمره و عتبات دانشگاهیان استان خوزستان با اشاره به اینکه بیش از 3 هزار دانشگاهی از استان خوزستان متقاضی سفر به عتبه مقدسه کشور عراق بوده‌اند، گفت: هر کاروان با 38 نفر از طریق مرز چذابه به عراق اعزام خواهد شد.

وی افزود: دانشگاهیان در طی هفت شب و هشت روز مقبره ائمه معصوم(ع) در نجف، کربلا، کاظمین و سامرا را زیارت خواهند کرد.

برنامه‌های فرهنگی همچون بازدید از خانه امام خمینی(ره)، کتابخانه علامه امینی، مرقد حر بن ریاحی و ... از جمله برنامه‌های این سفر است.

captcha