تغییر در زمان برگزاری مسابقات قرآن اوقاف خوزستان
کد خبر: 3622570
تاریخ انتشار : ۰۲ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۸

تغییر در زمان برگزاری مسابقات قرآن اوقاف خوزستان

گروه فعالیت‌های قرآنی: پیش از این مقرر شده بود که مرحله استانی چهلمین دوره مسابقات قرآن کریم در استان خوزستان ۵ و ۶ مردادماه برگزار شود که بنابر دلایلی این تاریخ تغییر یافته است.

حجت‌الاسلام حمید شویع‌نژاد، رئیس اداره امور قرآنی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه استان خوزستان در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خوزستان، اظهار کرد: پیش از این مقرر بود که مرحله استانی چهلمین دوره مسابقات قرآن کریم در استان خوزستان ۵ و ۶ مردادماه برگزار شود که بنابر دلایلی این تاریخ تغییر یافته است.

وی بیان کرد: مهلت برگزاری مرحله استانی مسابقات قرآن اوقاف تا 20 مردادماه تعیین شده است که قطعا تا پیش از این تاریخ باید مسابقات برگزار شود.

شویع‌نژاد گفت: این مسابقات در بخش شفاهی برگزار می‌شود که بخش آوایی انفرادی شامل رشته‌های حفظ ۵، ۱۰، ۲۰جزء و حفظ کل، قرائت تحقیق و ترتیل و اذان و دعاخوانی گنجانده شده است، علاوه بر این در بخش معارفی نیز حفظ موضوعی قرآن کریم، حفظ و معارف احادیث و تفسیر قرآن و در بخش تواشیح و همخوانی نیز رشته همسرایی و همخوانی برای شرکت‌کنندگان در نظر گرفته شده است که البته استان خوزستان در رشته‌های همسرایی و همخوانی شرکت کننده ندارد.

رئیس اداره امور قرآنی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه استان خوزستان عنوان کرد: تاریخ دقیق برگزاری مرحله استانی چهلمین دوره مسابقات قرآن کریم در استان خوزستان به همراه جزییات برگزاری و داوری مسابقات متعاقبا اعلام می‌شود.

captcha