معرفی هیئت داوران مسابقات قرآن خوزستان
کد خبر: 3627582
تاریخ انتشار : ۱۶ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۴

معرفی هیئت داوران مسابقات قرآن خوزستان

گروه فعالیت‌های قرآنی: داوران مرحله استانی چهلمین دوره مسابقات قرآن اوقاف خوزستان در دو بخش آقایان و بانوان معرفی شدند.

حجت‌الاسلام حمید شویع‌نژاد، رئیس اداره امور قرآنی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه خوزستان، در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خوزستان، با اشاره به برگزاری مرحله استانی چهلمین دوره مسابقات قرآن اوقاف خوزستان در 19 و 20 مردادماه اظهار کرد: این مسابقات در دو بخش بانوان و آقایان به ترتیب به میزبانی تالار امام خامنه‌ای مجتمع فجر اهواز و شرکت گاز خوزستان برگزار می‌شود.

شویع‌نژاد با بیان اینکه سرپرست هیئت داوران بخش آقایان سید مهدی سیف است، ادامه داد: قاسم بستانی در بخش وقف و ابتدا، سید مهدی سیف در بخش تجوید، شجاع زویدات در بخش حسن حفظ، قاسم مقدمی در بخش صوت، مهدی دغاغله در بخش لحن و حجت‌الاسلام سهرابی‌پور در بخش دعاخوانی داوری این مسابقات را برعهده دارند.

رئیس اداره امور قرآنی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه خوزستان عنوان کرد: همچنین در بخش بانوان سکینه جعفرزاده به عنوان سرپرست هیئت داوران تعیین شده است. در بخش تجوید سید خلود موسوی، در بخش وقف و ابتدا ایمان تمیمی، در بخش حسن حفظ صدیقه لویمی، در بخش صوت سکینه جعفرزاده، در بخش لحن نرگس سالمی و در بخش دعاخوانی ربابه بازگیر به داوری مسابقات قرآن بانوان خواهند پرداخت.

captcha