تبلیغ و تشویق بیشتر برای جذب متسابقان به مسابقات قرآن ضروری است
کد خبر: 3627652
تاریخ انتشار : ۱۶ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۷
محمدی:

تبلیغ و تشویق بیشتر برای جذب متسابقان به مسابقات قرآن ضروری است

گروه فعالیت‌های قرآنی: داور بخش دعاخوانی چهلمین دوره مسابقات قرآن اوقاف فارس بر اهمیت تبلیغ و تشویق بیشتر برای جذب مخاطبان به این مسابقات تأكید كرد.

كاظم محمدی، رئیس كانون مداحان استان فارس و داور بخش دعاخوانی چهلمین دوره مسابقات قرآن اوقاف فارس در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایكنا) از فارس، گفت: مسابقات امسال نسبت به سال گذشته بهتر بود اما باید تبلیغات بیشتری برای آن شود.

وی با یادآوری اینكه امسال دومین سال راه‌اندازی رشته دعاخوانی در مسابقات قرآن اوقاف است، افزود: به نظر می‌رسد آنچنانی كه باید، داوطلبان برای این رشته حضور پیدا نكرده بودند و این مسئله باید آسیب‌شناسی شده و نواقص آن رفع شود.

محمدی همچنین از اطلاع‌رسانی ضعیف ثبت‌نام در مسابقات قرآن انتقاد كرد و گفت: باید تبلیغات بیشتری برای جذب مخاطبان به این مسابقات صورت می‌گرفت تا افرادی كه در این زمینه فعالیت می‌كنند، در این مسابقات شركت كنند.

رئیس كانون مداحان فارس با تأكید بر اینكه در این استان افراد خوب و با استعدادی در زمینه دعاخوانی وجود دارد كه در این رشته كار كرده‌اند، گفت: باید برنامه‌ریزی‌های دقیقی انجام دهیم تا برای سال آینده بتوانیم تمام افرادی كه در این زمینه فعالیت دارند را جذب مسابقات كنیم.

وی همچنین خواستار تبلیغ و تشویق بیشتر به همراه برپایی كارگاه‌های آموزشی برای متسابقان رشته دعاخوانی شد و گفت:‌ البته اوقاف در برگزاری مسابقات قرآن خوب كار كرده است اما به نظر می‌رسد كه باید تمام نهادها و ادارات دست به دست هم دهند و یاری‌رسان اوقاف باشند تا بتوانیم هم تبلیغ و هم تشویق بیشتری را برای جذب مخاطبان به مسابقات قرآن داشته باشیم.

captcha