کانون‌های فرهنگی ـ هنری مساجد فعالیت منسجم‌تری داشته باشند
کد خبر: 3627802
تاریخ انتشار : ۱۶ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۲

کانون‌های فرهنگی ـ هنری مساجد فعالیت منسجم‌تری داشته باشند

گروه اجتماعی: رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان باغملک بر ضرورت تعامل و همکاری کانون‌های فرهنگی هنری مساجد شهرستان تاکید کرد و گفت: کانون‌های فرهنگی هنری مساجد در راستای کارکردهای خود باید فعالیت منسجم‌تری داشته باشند و برنامه‌های منسجم و بزرگی در سطح استان و کشور پیشنهاد و اجرا کنند.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خوزستان، به نقل از روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان باغملک، احمد رضا زنگنه، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی باغملک گفت: اجرای برنامه‌های فرهنگی و قرآنی اولویت نخست کانون‌های فرهنگی مساجد در اجرای طرح اوقات فراغت است.

وی با تأکید بر اینکه کانون‌ها باید این برنامه‌ها را در اولویت طرح اوقات فراغت خود قرار دهند، افزود: شهرستان باغملک بیش از 60 کانون فرهنگی هنری فعال در سطح روستاها و شهرستان دارد؛ از این رو انتظار می‌رود با وجود این کانون‌های فعال، عملکرد بیشتری به ویژه در زمینه قرانی از آنها دیده شود.

زنگنه همچنین بر ضرورت تعامل بیشتر و همکاری گسترده‌تر کانون‌های فرهنگی هنری مساجد شهرستان تاکید کرد و گفت: کانون‌های فرهنگی هنری مساجد در راستای کارکردهای خود باید فعالیت منسجم‌تری داشته و برنامه های منسجم و بزرگ در سطح استان و کشور پیشنهاد و اجرا کنند.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی باغملک با اشاره به اهمیت اجرای طرح اوقات فراغت افزود: باید در راستای اهداف بزرگ و موفق کانون‌های فرهنگی هنری مساجد در سطح کشور طرح اوقات فراغت بهتر و نمایان تر از گذشته برگزار شود.

captcha