رقابت 360 خوزستانی در مسابقات قرآن اوقاف خوزستان
کد خبر: 3628106
تاریخ انتشار : ۱۸ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۸:۴۹

رقابت 360 خوزستانی در مسابقات قرآن اوقاف خوزستان

گروه فعالیت‌های قرآنی: 360 شرکت‌کننده در دو بخش آقایان و بانوان در مرحله استانی چهلمین دوره مسابقات قرآن اوقاف خوزستان به رقابت می‌پردازند.

حجت‌الاسلام حمید شویع‌نژاد، رئیس اداره امور قرآنی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه خوزستان در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خوزستان، اظهار کرد: مراسم افتتاحیه بخش آوایی مرحله استانی چهلمین دوره مسابقات قرآن اوقاف خوزستان ساعت 10 صبح پنج‌شنبه 19 مردادماه در شرکت گاز خوزستان برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه همه مسئولان استانی به منظور شرکت در این مراسم قرآنی دعوت شده‌اند، افزود: قاری مراسم افتتاحیه قاسم مقدمی است، اجرای گروه تواشیح و سخنرانی یکی از مسئولان از دیگر برنامه‌های این مراسم است.

فرهادی‌نژاد عنوان کرد: 360 شرکت‌کننده خانم و آقا در دو بخش آقایان و بانوان بالاتر از 18 سال، از 15 شهر استان در این مسابقات شرکت دارند؛ این مسابقات در هشت رشته تدوین شده که در هر رشته سه نفر از هر شهر حضور دارند.

رئیس اداره امور قرآنی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه خوزستان، با اشاره به برگزاری مرحله استانی چهلمین دوره مسابقات قرآن اوقاف خوزستان در ۱۹ و ۲۰ مردادماه اظهار کرد: این مسابقات در دو بخش بانوان و آقایان به ترتیب به میزبانی تالار امام خامنه‌ای مجتمع فجر اهواز و شرکت گاز خوزستان برگزار می‌شود.

captcha