اسامی راه‌یافتگان به مرحله نهایی برنامه «اسراء»
کد خبر: 3696592
تاریخ انتشار : ۱۳ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۶

اسامی راه‌یافتگان به مرحله نهایی برنامه «اسراء»

گروه مسابقات ــ راه‌یافتگان مرحله نهایی برنامه تلویزیونی «اسراء» در چهار بخش معرفی شدند.

اسامی راه‌یافتگان به مرحله نهایی برنامه «اسراء»

به گزارش ایکنا؛ اسامی راه‌یافتگان از مرحله نیمه نهایی به مرحله نهایی این دوره از مسابقه تلویزیونی «اسراء» در چهار رشته مصطفی اسماعیل، منشاوی، عبدالباسط و دعا‌خوانی اعلام شد.
در رشته مصطفی اسماعیل از بین 36 نفر راه‌یافته به مرحله نیمه‌نهایی، آقایان نوید فرازنده از اصفهان، هادی سخندان از تبریز، محمدمهدی بهاری از قزوین، امین شادکام از اصفهان، سیدسهیل موسوی از زنجان و امیرعباس ساجدی از تهران با نظر کارشناس برنامه به مرحله نهایی راه پیدا کردند.
با نظر کارشناس رشته محمدصدیق منشاوی، آقایان علیرضا رحمانی از همدان، منصور گل‌محمدی از یزد و مرتضی بیات‌نیا از بوشهر در گروه بالای 16 سال و آقایان محمدباقر حق‌شناس از قزوین، یوسف نوید از تبریز، سیدحسین فاضلی از البرز، محمد کعبی از خوزستان، علیرضا خالقی از اصفهان و علیرضا بهرامی‌پور از قائم‌شهر در گروه زیر 16 سال از میان 40 نفر در مرحله نیمه نهایی به مرحله نهایی راه یافتند.
امیرحسین لندرانی از تهران، محمدحسین رزاقی از استهبان، مهدی رسول‌پور از آذربایجان شرقی، رضا بصائری از تهران، محمدرضا حاتمی از تهران و امیرحسین محبی از بروجرد اسامی راه‌یافتگان به مرحله نهایی رشته عبدالباسط هستند که از میان 21 نفر به این مرحله رسیدند.
با نظر کارشناس رشته دعا‌خوانی از بین 17 نفر در مرحله نیمه‌نهایی، مجید عنان پور از تهران، حسین بهرامی از اصفهان، هادی شادکام از مشهد، جعفر احمدی از بوشهر و حمیدرضا فرهادی از قزوین به مرحله نهایی این رشته راه‌یافتند.
یادآور می‌شود که برنامه تلویزیونی «اسراء» روزهای شنبه، دوشنبه و چهارشنبه هر هفته، ساعت 21 از شبکه قرآن و معارف سیما با محوریت تلاوت قاریان نوجوان و با اجرای سیدوحید مرتضوی به روی آنتن می‌رود.

زهره رجبی اصلی

انتهای پیام

captcha