برگزاری مسابقات قرآن و اذان در 23 روستای دزفول
کد خبر: 3713880
تاریخ انتشار : ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۵

برگزاری مسابقات قرآن و اذان در 23 روستای دزفول

گروه فعالیت‌های قرآنی ـ کانون فرهنگی ـ هنری امام سجاد(ع) دزفول به مناسبت ماه رمضان مسابقات قرآن و اذان در سطح شهرک خیبر و 23 روستای اطراف آن برگزار می‌کند.

برگزاری مسابقات قرآن و اذان در سطح 23 روستای شهرستان دزفول

نعمت حمدی، مسئول کانون امام سجاد(ع) مسجد امام زین‌العابدین(ع) دزفول در گفت‌وگو با ایکنا از خوزستان از برگزاری مسابقات قرآن و اذان به مناسبت ماه مبارک رمضان از سوی این کانون خبر داد و گفت: ششمین دوره مسابقات قرآن در رشته‌های قرائت ترتیل، قرائت تحقیق و حفظ قرآن، برای خانم‌ها و آقایان برگزار خواهد شد.

وی همچنین با اشاره به مسابقه اذان گفت: امسال یازدهمین دوره این مسابقات در سطح شهرک خیبر و 23 روستای اطراف آن برگزار می‌شود. گرچه حضور برای علاقه‌مندان از شهرهای مختلف نیز امکانپذیر است.

حمدی افزود: هدف از برگزاری این مسابقات شناسایی جوانان و نوجوانان فعال در عرصه قرآن و اذان در سطح مساجد روستاها و آموزش آنها است. جوانان و نوجوانان بسیاری هستند که در مساجد به این فعالیت‌ها می‌پردازند، این مسابقات برای این است که این افراد مستعد شناسایی شده و آموزش ببینند.

این فعال فرهنگی برگزاری مسابقه کتابخوانی با موضوع نماز را برنامه دیگر کانون در روزهای آینده عنوان کرد و گفت: این مسابقه براساس کتاب «چرا نماز؟» انتشارات ستاد اقامه نماز تألیف عطایی اصفهانی است که طی ماه‌های خرداد و تیر به صورت عمومی برگزار می‌شود.

انتهای پیام

captcha