گردهمایی بانوان عاشورایی؛ طرحی برای غنابخشی مجالس روضه در دزفول
کد خبر: 3742951
تاریخ انتشار : ۱۰ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۶

گردهمایی بانوان عاشورایی؛ طرحی برای غنابخشی مجالس روضه در دزفول

گروه فرهنگی ـ مؤسسه فرهنگی هنری فرهنگ عاشورای شهرستان دزفول برنامه گردهمایی بانوان عاشورایی را به منظور ترویج نذر کتاب و غنابخشی مجالس روضه در دزفول برگزار می‌کند.

گردهمایی بانوان عاشورایی؛ طرحی برای غنابخشی مجالس روضه در دزفول

عبدالکریم خاضعی‌نیا، مدیر مؤسسه فرهنگی هنری فرهنگ عاشورای شهرستان دزفول در گفت‌وگو با ایکنا از خوزستان، گفت: این مؤسسه به مناسبت نزدیکی ایام محرم و صفر گردهمایی بزرگ بانوان عاشورایی را در شهرستان برگزار می‌کند. بانیان، ذاکران، سخنرانان، مداحان و مسئولان جلسات قرائت قرآن شهرستان از بانوان می‌توانند در این گردهمایی شرکت کنند.

وی با بیان اینکه مجالس روضه فرصتی عالی برای نشر فرهنگ حسینی است، گفت: هدف از برگزاری این همایش این است به مجالس روضه بانوان غنا و کیفیت بیشتری بخشیده شود و به طور ویژه در مبحث نذر فرهنگ‌سازی شود.

خاضعی‌نیا اظهار کرد: در این گردهمایی بروشورهایی که توسط مؤسسه فرهنگ عاشورا تهیه شده است با موضوع پیشنهاد کتاب و بررسی آسیب‌های  مجالس روضه در اختیار بانوان مداح و ذاکر قرار می‌گیرد؛ تا آنها بتوانند این موارد را در مجالس طرح کنند.

به گفته مدیر مؤسسه فرهنگی- هنری فرهنگ عاشورای شهرستان دزفول این همایش ساعت 18 سه‌شنبه 13 شهریور در کتابخانه علامه مخبردزفولی برگزار خواهد شد.

به گزارش ایکنا؛ اجرای طرح نذرماندگار(عرضه آثار پژوهشی و تألیفی مؤسسه با تخفیف ویژه)، تهیه و توزیع 4 شماره گاهنامه روز دهم از دیگر برنامه‌های این مؤسسه در ایام دهه محرم است. 

انتهای پیام

captcha