برگزاری کمپین مجازی 250 موسسه جهانی در سالگرد اشغال بیت‌المقدس
کد خبر: 3903782
تاریخ انتشار : ۱۹ خرداد ۱۳۹۹ - ۲۱:۰۶

برگزاری کمپین مجازی 250 موسسه جهانی در سالگرد اشغال بیت‌المقدس

در پنجاه و سومین سالگرد اشغال بیت‌المقدس، بیش از 250 موسسه بین‌المللی در کمپین مجازی «قدس امانت من است» شرکت کردند.

به گزارش ایکنا؛ به نقل از خبرگزاری صفا، در سالگرد اشغال بخش شرقی بیت‌المقدس، از سوی رژیم صهیونیستی، معروف به «یوم النکسه»، روز گذشته (یکشنبه) کمپینی با عنوان قدس امانت من است، به 12 زبان و با حضور سازمان‌های 34 کشور مختلف جهان برگزار شد.
 
روز 7 ژوئن به عنوان روز فعالیت مجازی و توییتی علیه اشغال بیت‌المقدس در رسانه‌های مختلف اجتماعی تعیین و به این مناسبت ده‌ها رویداد در سطح بین‌المللی برگزار ‌شد.
 
عامر وهاب، رئیس این کمپین بین‌المللی گفت که این کارزار همزمان با سالگرد اشغال مسجدالاقصی و اشغال بخش شرقی شهر بیت‌المقدس انجام شده است.
 
وی افزود: امسال تصمیم گرفته شد نشستی به صورت مجازی در سالگرد این رویداد دردناک برگزار شود.
 
او در مورد اهداف این کمپین گفت: این کارزار به دنبال آن است تا جنایات سنگین اشغالگران در حق اماکن مقدس اسلامی و اهالی بیت ا‌لمقدس را روشن کند و رنج فلسطینیان را از طریق فضای مجازی که به زبانی جهانی تبدیل شده، به همه دنیا نشان دهد. 
 
وی همچنین اظهار کرد: در این روز ده‌ها رویداد از جمله چندین سخنرانی، گردهمایی و جشنواره‌های مختلف در سطح بین‌المللی برگزار شد که همه اینها در جهت اعلام همبستگی با مردم بیت‌المقدس در مقابله با رژیم اشغالگر اسرائیل است و این رویداد همه ساله در 7 ژوئن برگزار می‌شود.
انتهای پیام
captcha