بررسی خسارات کرونا بر فعالیت مؤسسات قرآنی
کد خبر: 3906769
تاریخ انتشار : ۰۴ تير ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۱

بررسی خسارات کرونا بر فعالیت مؤسسات قرآنی

معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی روز گذشته میزبان دو نشست وبیناری بود، در یکی از این نشست‌ها وضعیت موسسات قرآنی استان‌ها در زمان شیوع ویروس کرونا با حضور مدیران کل ادارات و مدیران موسسات قرآنی مورد بررسی قرار گرفت.

بررسی خسارات کرونا بر فعالیت موسسات قرآنی استان‌ها

به گزارش ایکنا، دو جلسه وبیناری روز گذشته، سوم تیرماه در معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی  برپا شد. در اولین جلسه که ساعت 10 تا 11:30 برگزار شد، مدیران کل و رؤسای گروه قرآن و عترت ادارات کل سراسر کشور حضور داشتند.

موضوع این جلسه تبیین روند تخصیص اعتبارات استانی منشور توسعه فرهنگ قرآنی در سال جاری بود. در این بخش عبدالهادی فقهی‌زاده، معاون قرآن و عترت وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و محمدمهدی عزیززاده، مدیرکل دبیرخانه کمیسیون توسعه فعالیت‌های تبلیغی و ترویجی قرآن کریم به بیان سخنانی درباره چگونگی تخصیص اعتبار و ارجاع موضوعات قرآنی به شوراهای فرهنگ عمومی پرداختند.

سوال در مورد میزان اعتبارات استان‌ها و نیز چگونگی فعالیت و تخصیص اعتبارات از جمله سوالات مدیران کل و رؤسای گروه‌های قرآن و عترت استان‌ها بود که به تفصیل به آنها پاسخ داده شد.

بر اساس گزارش ایکنا، دومین نشست وبیناری نیز با حضور مدیران کل، رؤسای گروه‌ قرآن و عترت ادارات کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان‌ها و نیز مدیر موسسه منتخب هر استان برگزار شد.

بررسی خسارات کرونا بر فعالیت موسسات قرآنی استان‌ها
این جلسه نیز با موضوع ارائه گزارش خسارات ناشی از بیماری کرونا بر فعالیت‌های موسسات فرهنگی قرآن و عترت برگزار شد.

در این بخش هفت نفر از مدیران موسسات در مورد تأثیرات کرونا بر فعالیت موسسات، اجرای برنامه‌ها در بستر فضای مجازی، تداوم این فعالیت‌ها و حمایت‌هایی که باید صورت بگیرد، مباحثی را مطرح کردند.

انتهای پیام
captcha