فراخوان تحریم کالاهای اسرائیلی در رام‌الله
کد خبر: 3906787
تاریخ انتشار : ۰۴ تير ۱۳۹۹ - ۱۵:۵۸

فراخوان تحریم کالاهای اسرائیلی در رام‌الله

یک جمعیت فلسطینی در رام‌الله طی فراخوانی خواستار گنجاندن محصولات فلسطینی در سبد کمک‌های مردمی و عدم استفاده از محصولات اسرائیلی شد.

به گزارش ایکنا؛ به نقل از خبرگزاری فلسطینی «صفا»، جمعیت حمایت از مصرف کنندگان در رام الله و جمعی از اقتصاددانان فلسطینی طی یک نشست مجازی که با حضور صنعتگران، بازرگانان و دانشگاهیان فلسطینی برگزار شد، بر حمایت از مصرف کنندگان تأکید کردند.
 
این فعالان اقتصادی از همه انجمن‌ها و احزاب کمک‌رسان به خانواده‌های آسیب دیده از کرونا،  عدم استفاده از کالاهای اسرائیلی در بسته‌های معیشتی را خواستار شدند.
 
آنان تأکید کردند: حتی اگر کالاهای اسرائیلی به شکل کمک‌های مردمی باشد اما برای همبستگی با دولت، گروه‌های فلسطینی، بخش خصوصی و همچنین جامعه مدنی علیه طرح الحاق کرانه باختری، لازم است از این کالاها استفاده نشود.
 
«صلاح هنیه» رئیس جمعیت حمایت از مصرف کنندگان در رام الله، در این باره گفت:‌ این فراخوان در چارچوب ابتکاری است که طی چهارسال گذشته برای حمایت از تولیدات محلی به اجرا درآمده است.
 
وی افزود: استفاده از تولیدات اسرائیلی در بسته‌های معیشتی در زمانی اتفاق افتاده است که ما با طرح اشغالگرانه الحاق کرانه باختری و اشغال اراضی فلسطینی و ایجاد موانع برای رشد و توسعه جامعه فلسطین روبرو هستیم.
انتهای پیام
captcha